Hydraulické zavesenie dáva sklápaču počas vyklopenia veľkú stabilitu
MUP 30HP má polkruhový tvar tela korby a predný vyklápací valec. Korba sklápača sa skladá zo základne a dvoch bočných prvkov. Trojdielna zváraná konštrukcia znamená, že je možné zostaviť základňu, kde sú kladené najvyššie nároky, pevnejšie ako bočné steny. Hrúbky materiálu sa preto dajú cielene použiť tam, kde sú potrebné - presne na mieru vašim požiadavkám a optimalizované pre nosnosť vášho vozidla. Môžeme meniť hrúbku materiálu presne podľa vašich požiadaviek. Môžeme meniť hrúbku materiálu presne podľa vašich požiadaviek.
Nosnosť | |
---|---|
Prípustná celková hmotnosť: | 31 000 (na ceste) - 34 000 kg (na ceste) * |
Prázdna hmotnosť: | približne. 8 900 kg (v základnej verzii) |
Užitočné zaťaženie: | približne. 22 100 (na ceste) - 25 100 kg (terénne) * |
Zaťaženie oja: | 4000kg |
Objem nákladu: | približne. 18m³ |
Rozmery | |
---|---|
Rozmery vnútornej nákladovej oblasti: | približne. 7 200 mm D x 2 260 mm V x 1 200 mm H |
Vonkajšie rozmery nákladového priestoru: | približne. 7,380 mm L x 2 550 mm Š x 1 200 mm H |
Technické detaily | |
---|---|
Požiadavka olej: | približne. 99,1 litrov |
Uhol sklonu: | približne. 54 ° |
Pneumatiky | Repasované pneumatiky 6 x 425/65 R22.5 , schválené pre rýchlosť 80 km / h |
---|---|
Nápravy | Nápravy ADR 3 x 12 ton (60 km / h), šírka rozchodu 2 150 mm (technická 105 km / h), brzda kolesa 420 x 180 mm, štvorcová náprava 150 mm |
Odpruženie | 36 ton parabolicky zavesená riadená jednotka s dynamickým vyrovnaním bŕzd, rázvor náprav 1 500 mm |
Riadenie | 3. náprava vykonávaná ako samonastaviteľná náprava, hydraulický zámok |
Ťažné zariadenie | pevné ťažné zariadenie so Scharmüllerovou guľovou hlavou s ojom typ K80, zaťaženie oja 4 tony do 40 km / h (2 tony pri rýchlosti viac ako 40 km / h), mechanické sedlové podvozky s vysokou rýchlosťou |
Rám podvozku | oceľovo zváraná konštrukcia, hlavný nákladový nosič vyrobený z torzne odolných profilov štvorcových rúr |
Brzdový systém | dvojprúdový prevádzkový brzdový systém s automatickým riadením brzdnej sily v závislosti od zaťaženia (ALB), 6 x membránový brzdový valec, parkovacia brzda vretena pôsobiaca na 2 nápravy |
Sklápací systém | sklápací systém dozadu, predný sklápací valec, 1 líniový systém |
Oceľový žľab | polokruhovo sklopný žľab dozadu, šikmá ochranná vodiaca doska pre priedel, polkruhový žľab s hrúbkou 6 mm všade okolo (ST52), hydraulický otváranie zadných dverí integrovaný blokovací blok so zádržným ventilom |
Elektrika | 12-voltový systém podľa smerníc StVZO (nemecký dopravný zákon) so 7-kolíkovým prepojovacím káblom, trojuholníkovým reflektorom a žltými bočnými reflektormi, 3 komorovými žiarovkami (namontovanými na gumu), osvetlením ŠPZ, obrysovými svetlami |
Príslušenstvo | stabilná sklopná ochrana proti podbehnutiu, 2 x kliny s konzolou, plastový blatník na zadnej náprave, hadicová skriňa pre všetky prívodné vedenia na oji, podpery pre vyklápací žľab na zníženie hluku počas jazdy |
Lak | vozidlo otryskané oceľovou drťou a tiež odmastené, odolné proti trieskam, utesnenie oblastí s osobitným rizikom korózie pomocou tesniacej hmoty karosérie, vrchný náter v nemeckej kvalitnej dvojzložkovej lesklej farbe. Vyklápací žľab: RAL 3020 červený; Podvozok: RAL 9011 grafitová čierna |
Korba | |
---|---|
A 1359 | Polokruhový žľab vyrobený úplne z „HARDOX450“ alebo „RAEX450“ alebo „Durostat450“ 6 mm oceľ odolná proti opotrebeniu a tlaku |
A 1369 | Polokruhový žľab vyrobený z „HARDOX450“ alebo „RAEX450“ alebo „Durostat450“ 8 mm oceľ odolná voči opotrebeniu a tlaku |
A 2709 | Pohyblivý hliníkový schodík namontovaný na boku podvozku |
Podvozok | |
F 0159 | Vlastný prívod oleja s pohonom kĺbového hriadeľa, 130-litrové hydraulické čerpadlo s 1 000 otáčkami (do max. 200 bar), 120-litrová hydraulická nádrž, kĺbový hriadeľ, bezdrôtové diaľkové ovládanie z traktora |
F 0559 | 6/2 smerový ventil pre 2 dvojčinné funkcie; spínací bod na dvojčinnej riadiacej jednotke |
F 1309 | Ťažné zariadenie vzadu |
F 1809 | Plastový blatník, predná náprava (potrebné pre paket výstražných panelov) |
F 3229 | Vystužená výškovo nastaviteľná gumená ťažná tyč, dimenzovaná pre 4 tony zaťaženia (povinné od 4 tony), verzia ako centrálna rúra |
F 3259 | Hydraulicky odpružené ťažné zariadenie namiesto pevného ťažného zariadenia (iba v kombinácii s hydraulickým zdvihákom) |
F 3299 | Zdvojený hydraulický zdvihák namiesto mechanického podvozku (potrebný pre nútené riadenie) |
F 4689 | Brzdový systém so spojkami Duomatik |
F 5109 | Obrysové svetlá (LED) |
F 5149 | Obrysový film, žltý na bočnej a zadnej časti vozidla (povinné pre homologizáciu> 60 km / h) |
F 5169 | Osvetlenie pozícií a ŠPZ v prevedení LED |
F 5179 | Balík výstražných značiek pre veľké náklady (vyžaduje sa od šírky 2750 mm, iba v spojení s F 1809) |
F 5199 | 3-dielne zadné svetlá, okrúhle, LED prevedenie |
F 5219 | 2 x spätné svetlá LED na zadnej časti vozidla (vyžaduje sa 12-voltová 3-kolíková zásuvka) |
F 5279 | samostatná spínacia skrinka s 2 x prepínačmi (zapnuté + vypnuté) na ovládanie dvoch elektrických funkcií, napájanie pomocou 3-kolíkovej zásuvky 12 voltov) |
F 5299 | Označenie hydraulickej hadice „Kennfixx“ (cena za hydraulické potrubie) |
F 5489 | Rýchle spustenie na vyklápanie hydrauliky pomocou 2 hadicového systému (vyžaduje sa dvojčinná riadiaca jednotka) |
F 6169 | Hydraulický pružinový systém TRIDEC s nápravami 3 x 11 ton BPW (max. 60 km / h) vrátane núteného riadenia pre 1. a 3. nápravu; 2 150 mm rozchod, brzda kolesa 410 x 180 mm, štvorcová trubica 150 mm; (iba v kombinácii so zariadením F 3299 a F 8019, brzdový valec namontovaný hore) |
F 6219 | Jednotka nápravy BPW Tridem 3 x 11 ton (max. 60 km / h), hydraulicky odpružená, vrátane núteného riadenia pre 1. a 3. nápravu; 2 150 mm rozchod, brzda kolesa 410 x 180 mm, štvorcová trubica 150 mm; (iba v kombinácii so zariadením F 3299 a F 8019, brzdový valec namontovaný hore) |
F 6739 | 1. náprava navrhnutá ako samonastaviteľná náprava, značka ADR |
F 7209 | 1. náprava vykonávaná ako zdvíhacia náprava (možné iba v kombinácii s hydraulickým pružením) |
F 7219 | 1. náprava vykonávaná ako zdvíhacia náprava (iba pre zavesenie Tridec (vybavenie F 6169)) |
F 8019 | Elektricky ovládané držanie zadnej nápravy pre hydraulické pruženie odpruženia (zvýšená stabilita) |
F 8909 | Tritronic for Tridec elektrické ovládanie hydraulického pruženia vrátane automatickej regulácie výšky, vyrovnania náprav, bezdrôtového diaľkového ovládania (iba v kombinácii s F 6169) |
F 8919 | Funkcia vodováhy pre zavesenie Tridec (iba v kombinácii s F 6169) |
F 9029 | Elektronická regulácia zaťaženia so signalizačnou lampou na vozidle (možné iba v kombinácii s hydraulickým pružením, 12 voltov, vyžaduje sa 3-kolíková zásuvka) |
F 9269 | Centrálny mazací systém BEKA-MAX s elektrickým čerpadlom 12 V; Skladovacia nádrž na tuk 1,9 kg; nastaviteľný prvok čerpadla s poistným tlakovým ventilom na kontrolu mazacích miest - interval mazania nastaviteľný pomocou časového spínača; progresívny distribútor; určené až pre 65 mazacích miest |
F 9309 | Spojovacie tyče, nútené riadenie (2x) s prídavným automatickým ďalekohľadom |
Kolesá | |
R 2635 | Pneumatiky, „nové“ 650 / 55R26,5 BKT FLOTATION RADIAL, profil FL 630, (65 km / h) 169D, (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 185 kg) |
R 2665 | Pneumatiky, „nové“ 600/55 / R26,5 MIKELÍNOVÝ VOZÍK (65 km / h) (objem pneumatík pri 1,5 baru 10 km / h = 5 380 kg) |
R 2765 | Pneumatiky, "nové" BLOTATION RADIAL 600 / 55R26,5 BKT, profil FL 630, (65 km / h) 165D, (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 4525 kg) |
R 2675 | Pneumatiky, „nové“ 600 / 55R26,5 NOKIAN CT BAS (65 km / h) 169D, (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 000 kg) |
R 2775 | Pneumatiky, „nové“ 650 / 55R26.5 ALLIANCE FLOTATION RADIAL profile I 390 (70 km / h) HEAVY DUTY (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 6700 kg) |
R 2805 | Pneumatiky „nové“ 650 / 55R26,5 NOKIAN CT BAS (65 km / h) 177D, (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 220 kg) |
R 2955 | Pneumatiky, „nové“ 710 / 50R26,5 MICHELIN CARGOXBIB (65 km / h) (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 6 275 kg) |
R 3005 | Pneumatiky, „nový“ profil 24R20.5 Michelin XS, (65 km / h) 176F, zaťaženie pneumatík pri 1,5 baru 10 km / h = 5 000 kg) |
Lak | |
L 1005 | Špeciálny lak, podvozok podľa odtieňa RAL |
L 1305 | Špeciálny lak, koryto podľa odtieňa RAL |
Hydraulické zavesenie dáva sklápaču počas vyklopenia veľkú stabilitu
Vysoká stabilita aj na mokrom povrchu