MUP 20VG má polkruhové bočné panely. Tým je zaistené, že náklad sa bez problémov vysunie. Kónický vyklápací žľab má polkruhové bočné steny. Tým je zaistené, že náklad sa bez problémov vysunie. Podlaha je v plochom prevedení, takže je možné prepravovať aj palety, vybavenie staveniska alebo iný hromadný náklad. Podlaha a bočné steny sú skonštruované zo šesť milimetrových jemnozrnných ocelí odolných proti opotrebeniu. Podlaha korby korby má extrémne vysokú nosnosť vďaka svojej silnej spodnej konštrukcii, a to aj pri vysokom bodovom zaťažení (demolačné zvyšky, kamene).
Nosnosť | |
---|---|
Prípustná celková hmotnosť: | 22 000 kg (na ceste) - 28 000 kg (na ceste) |
Prázdna hmotnosť: | približne. 6 400 kg (v základnej verzii) |
Užitočné zaťaženie: | približne. 15 600 kg (na ceste) - 21 600 kg (na ceste) |
Zaťaženie oja: | 4000kg |
Objem nákladu: | približne. 12.3m³ |
Rozmery | |
---|---|
Rozmery vnútornej nákladovej oblasti: | približne. 5 000 mm L x 2 310 mm W x 1080 mm H |
Vonkajšie rozmery nákladového priestoru: | približne. 5 300 mm L x 2 550 mm Š x 1080 mm H |
Technické detaily | |
---|---|
Požiadavka na olej: | približne. 34 litrov |
Uhol sklonu: | približne. 58 ° |
Pneumatiky | 4 x 550 / 60-22,5 16PR, 40 km / h, profil 328 |
---|---|
Nápravy | 22 ton výkyvná náprava s nápravami BPW (max. 40 km / h), šírka rozchodu 1 950 mm, neodpružený s brzdovým ventilom prípojného vozidla a manuálnym ovládaním sily (bez ALB), brzda kolesa 410 x 180 mm, štvorcová náprava 150 mm |
Ťažné zariadenie | gumené ložiskové ťažné zariadenie s ťažnou hlavou Scharmüller Typ K80, hydraulická nožnicová podperná noha |
Rám podvozku | oceľovo zváraná konštrukcia, hlavný nákladový nosič vyrobený z torzne odolných profilov štvorcových rúr |
Brzdový systém | dvojradový prevádzkový brzdový systém s ručným ovládaním brzdovej sily, 4 x membránový brzdový valec, parkovacia brzda vretena na prednej náprave |
Sklápací systém | sklápací systém dozadu, hydraulický viacpiestový lis, 1 riadkový systém |
Oceľový žľab | kónický sklápací žľab dozadu, prístupový rebrík, 6 mm podlahová doska „Hardox“ alebo „RAEX400“, 6 mm bočné panely „Hardox“ alebo „RAEX400“ hydraulické otváranie zadných dverí |
Elektrika | 12 V systém podľa StVZO (nemecký dopravný zákon) so 7-kolíkovým prepojovacím káblom, trojuholníkovým reflektorom a žltými bočnými reflektormi, 3 komorovými svetlami, osvetlením ŠPZ, obrysovými svetlami |
Príslušenstvo | stabilná ochrana proti podbehnutiu, 2 x kliny s konzolou, plastový blatník na zadnej náprave, parkovacia objímka pre všetky spoje na oji |
Lak | vozidlo otryskané oceľovou drťou a tiež odmastený základný náter odolný proti trieskam, vrchný náter v kvalitnej lesklej farbe. Vyklápací žľab: RAL 3020 červený; Podvozok: RAL 9011 grafitová čierna |
Korba | |
---|---|
A 146V | Podlahová doska „HARDOX400“ alebo „RAEX400“ 8 mm namiesto 6 mm |
Podvozok | |
F 325V | Hydraulicky zavesené ťažné zariadenie namiesto ťažného zariadenia s gumovými ložiskami |
F 463V | Ventil ALB pre otočnú nápravu namiesto manuálneho riadenia sily (iba v kombinácii s F 325V) |
F 514V | Obrysový film, žltý na bočnej a zadnej časti vozidla (povinné pre homologizáciu> 60 km / h) |
F 517V | Balík výstražných značiek pre široké náklady (vyžaduje sa od šírky 2750 mm) |
F 695V | Otočná náprava s hmotnosťou 22 ton s nápravami BPW (max. 40 km / h), šírka rozchodu 2 050 mm, neodpružená s brzdovým ventilom prípojného vozidla a manuálnym ovládaním sily (bez ALB) a samoriadená náprava, brzda kolesa 410 x 180 mm, 150 mm štvorcová náprava |
Kolesá | |
R 2637 | Pneumatiky, „nové“ 650 / 55R26,5 BKT FLOTATION RADIAL, profil FL 630, (65 km / h) 169D, (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 185 kg) |
R 2667 | Pneumatiky, „nové“ 600/55 / R26,5 MIKELÍNOVÝ VOZÍK (65 km / h) (objem pneumatík pri 1,5 baru 10 km / h = 5 380 kg) |
R 2767 | Pneumatiky, "nové" BLOTATION RADIAL 600 / 55R26,5 BKT, profil FL 630, (65 km / h) 165D, (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 4 525 kg) |
R 2677 | Pneumatiky, „nové“ 600 / 55R26,5 NOKIAN CT BAS (65 km / h) 169D, (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 000 kg) |
R 2777 | Pneumatiky, „nové“ 650 / 55R26,5 ALLIANCE FLOTATION RADIAL profile I 390 (65 km / h) HEAVY DUTY (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 6 700 kg) |
R 2807 | Pneumatiky „nové“ 650 / 55R26,5 NOKIAN CT BAS (65 km / h) 177D, (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 220 kg) |
R 3007 | Pneumatiky, „nový“ profil 24R20.5 Michelin XS, (65 km / h) 176F, zaťaženie pneumatík pri 1,5 baru 10 km / h = 5 000 kg) |
Lak | |
L 1007 | Špeciálny lak, podvozok podľa odtieňa RAL |
L 1307 | Špeciálny lak, koryto podľa odtieňa RAL |