Možno použiť na akomkoľvek teréne
MUP 20HP má polkruhový tvar tela korby a predný vyklápací valec. Korba sklápača sa skladá zo základne a dvoch bočných prvkov. Trojdielna zváraná konštrukcia znamená, že je možné zostrojiť základňu tam, kde sú kladené najnáročnejšie požiadavky, silnejšie ako hrúbka materiálu. Hrúbky materiálu sa preto dajú cielene použiť tam, kde sú potrebné - presne na mieru vašim potrebám a optimalizované pre nosnosť vášho vozidla. Môžeme meniť hrúbku materiálu presne podľa vašich požiadaviek.
Nosnosť | |
---|---|
Prípustná celková hmotnosť: | 20 000 - 24 000 kg * |
Prázdna hmotnosť: | približne. 5 500 kg * |
Užitočné zaťaženie: | približne. 14 500 kg * |
Zaťaženie oja: | 2 000 - 4 000 kg * |
Objem nákladu: | približne. 10,3 - 12,7 m³ * |
Rozmery | |
---|---|
Rozmery vnútornej nákladovej oblasti: | približne. 5 300 mm L x 2300 mm Š x 900 - 1 200 mm H * |
Technické detaily | |
---|---|
Požiadavka na olej: | približne. 43,2 litrov |
Uhol sklonu: | približne. 58 ° |
Pneumatiky | 4 x 550 / 60-22,5 "nové" 16PR, 40 km / h, profil 328 |
---|---|
Nápravy | 24 ton podvozková jednotka ADR s parabolickým pružením a zosilnenými nápravami s kuželíkovými ložiskami 2 x 16,5 ton, šírka rozchodu 2050 mm, brzda kolesa 420 x 180 mm, štvorcová náprava 150 mm, rázvor 1640 mm |
Ťažné zariadenie | pevná oj s prírubovým okom s prírubou 40 mm a 18 ton DIN11026 naskrutkovaná (potrebné je spojenie s traktorom, DIN 11029), (iba na poľnohospodárske účely), mechanická sedlová súprava s vysokou rýchlosťou |
Rám podvozku | oceľovo zváraná konštrukcia, hlavný nákladový nosič vyrobený z torzne odolných profilov štvorcových rúr |
Brzdový systém | dvojprúdový prevádzkový brzdový systém s automatickým riadením brzdnej sily v závislosti od zaťaženia (ALB), 4 x membránový brzdový valec, parkovacia brzda vretena na prednej náprave |
Sklápací systém | sklápací systém dozadu, predný sklápací valec, 1 líniový systém |
Oceľový žľab | polokruhovo sklopný žľab dozadu, šikmá ochranná vodiaca doska pre priedelu, hrúbka podlahovej dosky 6 mm (ST52), bočné steny s hrúbkou 4 mm (ST52), hydraulický zámok s otváraním batožinového priestoru integrovaný blokovací blok so zádržným ventilom |
Elektrika | 12 V systém podľa smerníc StVZO (nemecký dopravný zákon) so 7-kolíkovým prepojovacím káblom, trojuholníkovým reflektorom a žltými bočnými reflektormi, 3 komorovými žiarovkami (namontovanými na gumu), osvetlením ŠPZ, obrysovými svetlami |
Príslušenstvo | stabilná sklopná ochrana proti podbehnutiu, 2 x kliny s konzolou, plastový blatník vzadu, hadicová skriňa pre všetky prívodné vedenia na oji, podpery na vyklápaní korby na zníženie hluku počas jazdy |
Lak | vozidlo otryskané oceľovým pieskom a tiež odmastený základný náter odolný proti trieskam, vrchný náter v nemeckej kvalitnej dvojzložkovej lesklej farbe. Vyklápací žľab: RAL 3020 červený; Podvozok: RAL 9011 grafitová čierna |
Korba | |
---|---|
A 1037 | Výška žľabu 1200 mm namiesto 900 mm (objem nákladu podľa DIN cca 12,7 m³) |
A 1357 | Polokruhový žľab vyrobený úplne z „HARDOX450“ alebo „RAEX450“ alebo „Durostat450“ 6 mm oceľ odolná proti opotrebeniu a tlaku |
A 1367 | Polokruhový žľab vyrobený z „HARDOX450“ alebo „RAEX450“ alebo „Durostat450“ 8 mm oceľ odolná voči opotrebeniu a tlaku |
A 2707 | Pohyblivý hliníkový schodík namontovaný na boku podvozku |
Podvozok | |
F 1307 | Ťažné zariadenie vzadu |
F 1807 | Plastový blatník, predná náprava (potrebné pre paket výstražných panelov) |
F 3227 | Vystužená výškovo nastaviteľná gumená ťažná tyč, dimenzovaná pre 4 tony zaťaženia (povinné od 4 tony), verzia ako centrálna rúra |
F 3257 | Hydraulicky zavesené ťažné zariadenie namiesto pevného ťažného zariadenia (vyžaduje sa dvojčinná riadiaca jednotka) |
F 3287 | Hydraulický zdvihák namiesto mechanického podvozku (vyžaduje sa dvojčinná riadiaca jednotka) |
F 3297 | Dvojitý hydraulický zdvihák namiesto mechanického podvozku (vyžaduje sa dvojčinný ovládač) |
F 3327 | SCHARMÜLLER ťažná hlava s okrúhlym hriadeľom typ K80 do zaťaženia oja do 4 ton |
F 3347 | Oko oja SCHARMÜLLER typ D s priemerom 40 mm do zaťaženia oja 2,5 tony, DIN 11026 |
F 4637 | Ventil ALB pre otočnú nápravu namiesto manuálneho ovládania sily (iba v kombinácii s F 3257) |
F 4647 | Mechanický ventil ALB pre otočnú nápravu namiesto manuálneho riadenia sily (v kombinácii s F 3227) |
F 4687 | Brzdový systém so spojkami Duomatik |
F 5107 | Obrysové svetlá (LED) |
F 5147 | Obrysový film, žltý na bočnej a zadnej časti vozidla (povinné pre homologizáciu> 60 km / h) |
F 5167 | Osvetlenie pozícií a ŠPZ v prevedení LED |
F 5177 | Balík výstražných značiek pre veľké náklady (vyžaduje sa od šírky 2750 mm, iba v spojení s F 1807) |
F 5197 | 3-dielne zadné svetlá, okrúhle, LED prevedenie |
F 5217 | 2 x spätné svetlá LED na zadnej časti vozidla (vyžaduje sa 12-voltová 3-kolíková zásuvka) |
F 5267 | Ochranné mriežky pre zadné svetlá, skrutkové prevedenie (nie je povolené na nemeckých verejných komunikáciách) |
F 5277 | samostatná spínacia skrinka s 2 x prepínačmi (zapnuté + vypnuté) na ovládanie dvoch elektrických funkcií, napájanie pomocou 3-kolíkovej zásuvky 12 voltov) |
F 5487 | Rýchle spustenie na vyklápanie hydrauliky pomocou 2 hadicového systému (vyžaduje sa dvojčinná riadiaca jednotka) |
F 6017 | Rázvor náprav> 1800 mm pre celkovú hmotnosť 24 ton (iba v kombinácii s F 6217) |
F 6157 | Nápravová jednotka podvozku ADR so samoriadenou nápravou (max. 60 km / h), rozchod 2 150 mm, rázvor 1640 mm, zaťaženie nápravy 12 ton (pri 40 km / h), brzda kolesa 420 x 180 mm, štvorcová náprava 150 mm ( brzdový valec namontovaný na spodnej strane) |
F 6167 | Hydraulický pružinový systém TRIDEC vrátane náprav BPW (max. 60 km / h), rozchod 2 150 mm; nútené riadenie druhej nápravy, zaťaženie nápravy 12 ton (pri 40 km / h); brzda kolesa 410 x 180 mm; 150 mm štvorcová náprava (brzdový valec namontovaný hore) |
F 6207 | Systém hydraulických pružín vrátane náprav BPW (max. 60 km / h), rozchod 2 150 mm; nútené riadenie druhej nápravy, zaťaženie nápravy 12 ton (pri 40 km / h); brzda kolesa 410 x 180 mm; 150 mm štvorcová náprava (brzdový valec namontovaný hore) |
F 6217 | Systém hydraulických pružín vrátane náprav BPW (max. 60 km / h), rozchod 2 150 mm; nútené riadenie druhej nápravy, zaťaženie nápravy 11 ton (pri 40 km / h); brzda kolesa 410 x 180 mm; 150 mm štvorcová náprava (brzdový valec namontovaný hore) |
F 6917 | Jednotka výkyvnej nápravy 22 ton s nápravami ADR, (max. 40 km / h), šírka rozchodu 2 050 mm, neodpružený s brzdovým ventilom prípojného vozidla a manuálnym ovládaním sily (bez ALB), brzda kolesa 420 x 180 mm, štvorcová náprava 150 mm |
F 6927 | Otočná jednotka s nápravou 22 ton s nápravami BPW, (max. 40 km / h), šírka rozchodu 2050 mm, neodpružený s brzdovým ventilom prípojného vozidla a manuálnym ovládaním sily (bez ALB), brzda kolesa 410 x 180 mm, štvorcová náprava 150 mm |
F 7207 | 1. náprava vykonávaná ako zdvíhacia náprava (možné iba v kombinácii s hydraulickým pružením) |
F 7217 | 1. náprava vykonávaná ako zdvíhacia náprava (iba pre pružinové odpruženie Tridec (vybavenie F 6167)) |
F 8017 | Elektricky ovládané držanie zadnej nápravy pre hydraulické pruženie odpruženia (zvýšená stabilita) |
F 8907 | Elektrické ovládanie hydraulického pruženia Tritronic for Tridec vrátane automatickej regulácie výšky, vyrovnania náprav, bezdrôtového diaľkového ovládania (iba v kombinácii s F 6167) |
F 8917 | Funkcia vodováhy pre zavesenie Tridec (iba v kombinácii s F 6167) |
F 9027 | Elektronická regulácia zaťaženia so signalizačnou lampou na vozidle (možné iba v kombinácii s hydraulickým pružením, 12 voltov, vyžaduje sa 3-kolíková zásuvka) |
F 9267 | Centrálny mazací systém BEKA-MAX s 12-voltovým elektrickým čerpadlom pre Kröger MUP20HP (štandardné pružiny), nádrž na tuky s hmotnosťou 1,2 kg; nastaviteľný prvok čerpadla s poistným tlakovým ventilom na kontrolu mazacích miest - interval mazania nastaviteľný pomocou časového spínača; progresívny distribútor; navrhnuté až pre 23 mazacích miest (vyžaduje sa 12 V, vyžaduje sa 3-kolíková zásuvka) |
F 9277 | Centrálny mazací systém BEKA-MAX s 12-voltovým elektrickým čerpadlom pre Kröger MUP20HP (hydraulické odpruženie a riadená náprava), nádrž na tuky s hmotnosťou 1,2 kg; nastaviteľný prvok čerpadla s pretlakovým ventilom na kontrolu mazacích miest - interval mazania nastaviteľný pomocou časového spínača; progresívny distribútor; navrhnuté až pre 31 mazacích miest (vyžaduje sa 12 V, vyžaduje sa 3-kolíková zásuvka) |
F 9307 | Tyč, nútené riadenie, s prídavným automatickým ďalekohľadom |
Kolesá | |
R 2637 | Pneumatiky, „nové“ 650 / 55R26,5 BKT FLOTATION RADIAL, profil FL 630, (65 km / h) 169D, (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 185 kg) |
R 2667 | Pneumatiky, „nové“ 600/55 / R26,5 MIKELÍNOVÝ VOZÍK (65 km / h) (objem pneumatík pri 1,5 baru 10 km / h = 5 380 kg) |
R 2767 | Pneumatiky, "nové" BLOTATION RADIAL 600 / 55R26,5 BKT, profil FL 630, (65 km / h) 165D, (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 4 525 kg) |
R 2677 | Pneumatiky, „nové“ 600 / 55R26,5 NOKIAN CT BAS (65 km / h) 169D, (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 000 kg) |
R 2777 | Pneumatiky, „nové“ 650 / 55R26,5 ALLIANCE FLOTATION RADIAL profile I 390 (65 km / h) HEAVY DUTY (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 6 700 kg) |
R 2807 | Pneumatiky „nové“ 650 / 55R26,5 NOKIAN CT BAS (65 km / h) 177D, (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 220 kg) |
R 3007 | Pneumatiky, „nový“ profil 24R20.5 Michelin XS, (65 km / h) 176F, zaťaženie pneumatík pri 1,5 baru 10 km / h = 5 000 kg) |
Lak | |
L 1007 | Špeciálny lak, podvozok podľa odtieňa RAL |
L 1307 | Špeciálny lak, koryto podľa odtieňa RAL |
Možno použiť na akomkoľvek teréne
Naložené pieskom
Aj pri vysokých rýchlostiach