Sekačky na kukuricu s najvyššou kapacitou
TransMaxx vám poskytuje maximálny prepravný výkon. Vývoj je symbiózou točien a tridemových prívesov. Výhody oboch systémov sú zjednotené, aby sa súčasne odstránili deficity vozidiel so špecifickým zameraním.
Korba má kapacitu až 50 m³ a je vyrobená z hliníka. Hydraulická zadná stena sa zdvíha vysoko nad kužeľom materiálu a je optimálne integrovaná do bočných stien, takže umožňuje bezproblémové nakladanie a vykladanie a tiež zjednodušuje vykladanie materiálu, ktorý sa zle kĺže po korbe.
Nosnosť | |
---|---|
Prípustná celková hmotnosť: | 32 000 - 34 000 kg * |
Prázdna hmotnosť: | približne. 9,360 - 9,500 kg * |
Užitočné zaťaženie: | približne. 22 500 - 24 640 kg * |
Zaťaženie oja: | 2 000 - 4 000 kg * |
Objem nákladu: | približne. 46 - 50 m³ * |
Rozmery | |
---|---|
Rozmery vnútornej nákladovej oblasti: | približne. 9,900 mm L x 2,260 mm Š x 2,00 mm H |
Vonkajšie rozmery nákladového priestoru: | približne. 12 000 mm L x 2,550 mm V x 3,9 mm H |
Technické detaily | |
---|---|
Množstvo oleja v naklápacom valci: | približne. 50 l (v základnej verzii) |
* = v závislosti od vybavenia
Základná verzia TMR 34 ponúka solídny základ pre mnoho účelov s atraktívnym pomerom cena / výkon. V základnej verzii sú zahrnuté:
Pneumatiky | 6 x 425/65 R22.5 renovované pneumatiky, schválené pre rýchlosť 80 km / h |
---|---|
Nápravy | Nápravy ADR 3 x 12 ton (60 km / h), šírka rozchodu 2 050 mm (technická 105 km / h), brzda kolesa 420 x 180 mm, štvorcová náprava 150 mm |
Odpruženie | Vzduchom odpružená náprava (13 ton) s dvojvrstvovým vlečným ramenom, systém rýchleho spustenia s funkciou zdvíhania a spúšťania |
Riadenie | Jednonápravový dolný príves s riadením točne pomocou otočného stola s guľôčkovým ložiskom, zadná náprava vynútená cez príves dolly (riadenie Ackerman) |
Ťažné zariadenie | Pevné ťažné zariadenie so Scharmüller guľovým oje typ K80, zaťaženie oja 4 t do 40 km / h (2 tony nad 40 km / h), hydraulický zdvihák |
Rám podvozku | Trojnápravový, s pevným ojom s riadením: jednonápravový príves s dolnou nápravou s integrovaným prívodom oleja a pohonom kĺbového hriadeľa, hydraulické čerpadlo 133 l / min, hydraulická nádrž 140 l, diaľkové ovládanie na ovládanie sklápania hydrauliky, rám podvozku z overenej zváranej ocele Dizajn vyrobený z vysokokvalitných jemnozrnných ocelí, profilových rúr používaných pre priečne nosníky |
Brzdový systém | Dvojprúdový prevádzkový brzdový systém s automatickým riadením brzdnej sily v závislosti od zaťaženia (ALB), 6 x membránových brzdových valcov, parkovacia brzda s pružinovým účinkom pôsobiaca na 2 nápravy |
Sklápací systém | Naklápací systém dozadu, hydraulický viacpiestový valec, 1-riadkový systém, kompletný hydraulický systém so systémom rýchleho spustenia vrátane upravené hydraulické komponenty |
Hliníková korba | Hliníkový dozadu vyklápací žľab v profilovej konštrukcii so šikmými okrajmi dna, nenatieraný vnútro žľabu, hydraulicky otvárateľný otvor zadnej klapky s prídavným zámkom, 1 x prívod zrna centrálne namontovaný v zadnej stene |
Elektrika | 12-voltový systém podľa smerníc StVZO (Cestné licenčné predpisy Spolkovej republiky Nemecko) so 7-kolíkovým prepojovacím káblom, 3-jednotkovými svetlami, svetlami ŠPZ, obrysovými svetlami, žltými bočnými reflektormi |
Príslušenstvo | Stabilná, sklopná ochrana proti podbehnutiu vyrobená z guľatej rúrky, 2 x kliny s konzolou, plastový blatník na prednej a zadnej náprave, hadicová skriňa pre všetky napájacie vedenia na dolnom konci prívesu podpery pre vyklápanie žľabu na zníženie hluku počas jazdy |
Lakovanie | Vozidlo otryskané oceľovou drťou a tiež odmastené, odolné proti trieskam, utesnenie oblastí s osobitným rizikom korózie pomocou tesniacej hmoty karosérie, vrchný náter v nemeckej kvalitnej dvojzložkovej lesklej farbe. Korba: Kröger zelený, Podvozok: Kröger červený |
Aby ste TMR 34 čo najlepšie pripravili na špeciálne úlohy, ponúkame širokú škálu možností:
Korba | |
---|---|
A 261F | Zemiakový sklz „Shock-Stop“ (guma dopravného pásu) v oblasti predného nákladu |
A 270F | Pohyblivý hliníkový schodík namontovaný na boku podvozku |
A 280F | 2 x priehľadné okná s ochrannými clonami v prednej stene na ľavej a pravej strane vedľa sklápacieho valca |
A 650F | Mólo s ochrannou lištou na prednej stene (podľa nemeckých predpisov o prevencii nehôd - UVV) |
A 710F | Žltá plachta (vystužený materiál) s hliníkovou rúrkou, ručnou kľukou a upevňovacím materiálom vyrobeným z plochej plachty (bočné zapínanie pomocou 3 x račňovej pásky / iba v spojení s A650F) |
A 750F | 2-krídlový hydraulický kryt nákladného priestoru poháňaný olejovými motormi, pokrytý sieťou (napr. Pre hnoja / siláž / dvojčinnú riadiacu jednotku a 3-kolíkovú 12-V zásuvku) |
Podvozok | |
F 130F | Ťažné zariadenie vzadu |
F 185F | Jednodielny hliníkový blatník pre zadnú nápravu namiesto plastového blatníka (tieto blatníky sú povinné pre nízkotlakové pneumatiky) |
F 195F | Blatníky "Kröger" namontované na ochranu proti podbehnutiu po celej šírke vozidla |
F 280F | Konzola pre rezervné koleso so zdvihákom na vozidle |
F 290F | Plastové náradie |
F 410F | EBS Elektronický systém riadenia bŕzd |
F 468F | Brzdový systém so spojkami Duomatik |
F 502F | Dvojité osvetlenie vzadu, teda 2 x 3 jednotky namontované vzadu = štandardné vybavenie + 2 x 3 jednotky osvetlenie namontované na zadných dverách |
F 503F | Dvojité LED osvetlenie vzadu, tj 2 x okrúhle 3-dielne svetlá namontované vzadu a 2 x okrúhle 3-dielne svetlá namontované na zadných dverách |
F 510F | Obrysové svetlá (LED) |
F 514F | Obrysový film, žltý na bočnej a zadnej časti vozidla (povinné pre homologizáciu> 60 km / h) |
F 516F | Osvetlenie pozícií a ŠPZ ako verzia LED |
F 517F | Balík výstražných značiek pre široké náklady (vyžaduje sa od šírky 2 750 mm) |
F 519F | 3-dielne zadné svetlá, okrúhle, verzia LED |
F 520F | 5-dielne zadné svetlá s hmlovým svetlom a spätným svetlom (vyžaduje sa 7-kolíkové 24-voltové pripojenie) |
F 5204 | 5-dielna zadná svetlá verzia LED s hmlovým svetlom a spätným svetlom (vyžaduje sa 7-kolíkové 24-voltové pripojenie) |
F 521F | 2 x spätné svetlá LED na zadnej časti vozidla (vyžaduje sa 12-voltová 3-kolíková zásuvka) |
F 522F | 2 x pracovné svetlomety LED na prednej stene na osvetlenie oblasti nákladu (vyžaduje sa 12 V, 3-kolíková zásuvka) |
F 525F | Reverzný video systém so 7 "LCD monitorom a farebnou kamerou s LED podsvietením, namontovaný na zadnej časti vozidla (vyžaduje sa 12-voltová 3-kolíková zásuvka) |
F 526F | Ochranné mriežky pre zadné svetlá, skrutkové prevedenie (nie je povolené na nemeckých verejných komunikáciách) |
F 527F | Sú nainštalované ďalšie 2 x kolískové spínače (zapnuté a vypnuté) na ovládanie dvoch elektrických funkcií na diaľkovom ovládači vozidla |
F 540F | Samostatná čiara oleja na zadnej strane (priemer 15 mm) |
F 630F | Nápravy 12 ton BPW (max.60 km / h), zosilnené, rozchod 2 050 mm, bez ABS a automatického nastavovača vôle, typ GS12010, brzda kolesa 410 x 180 mm, 150 mm štvorcová náprava namiesto náprav ADR |
F 634F | Doplnková sada pre ABS a automatický nastavovač vôle pre 12-nápravy so štvorcovými nápravami 150 mm |
F 900F | Tlakomer na zobrazenie vlnovcového tlaku namontovaného na podvozku |
F 903F | Signálne svetlo na správne zatváranie hydraulických dverí batožinového priestoru (vyžaduje sa 12 V, 3-kolíková zásuvka) |
F 926F | Centrálny mazací systém BEKA-MAX s elektrickým čerpadlom 12 V; Skladovacia nádrž na tuk 1,9 kg; nastaviteľný prvok čerpadla s pretlakovým ventilom na kontrolu mazacích miest - interval mazania nastaviteľný pomocou časového spínača; progresívny distribútor; určené až pre 65 mazacích miest |
F 954F | Široký uhol univerzálny hriadeľ namiesto štandardného univerzálneho hriadeľa |
Kolesá | |
R 2205 | Pneumatiky „nové“ 425 / 65R22,5 (105 km / h) (výška približne + 50 mm) |
R 2405 | Pneumatiky, „nový“ výrobca 445 / 65R22.5 (105 km / h) Continental (výška cca + 50 mm) |
R 2585 | Pneumatiky „nové“ 560 / 60R22,5 NOKIAN Country King (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 000 kg) |
R 2635 | Pneumatiky, „nové“ 650 / 55R26,5 BKT FLOTATION RADIAL, profil FL 630, (65 km / h) 169D, (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 185 kg) |
R 2645 | Pneumatiky „nové“ 620 / 60R26,5 NOKIAN Country King (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 310 kg) |
R 2815 | Pneumatiky, „nové“ 650 / 55R26,5 BKT FLOTATION RADIAL, profil FL 693, (70 km / h) 169D, (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 185 kg) |
R 2885 | Pneumatiky, „nové“ 710 / 50R26,5 BKT FLOTATION RADIAL, profil FL 693, (70 km / h) 170D, (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 305 kg) |
R 2925 | Pneumatiky, „nové“ 710 / 50R26,5 BKT FLOTATION RADIAL, profil FL 630, (65 km / h) 170D, (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 305 kg) |
R 2935 | Pneumatiky „nové“ 710 / 50R26,5 NOKIAN Country King (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 615 kg) |
Lak | |
L 100F | Špeciálny lak, podvozok podľa odtieňa RAL |
L 130F | Špeciálny lak, korba podľa odtieňa RAL |
L 150F | Ochranný povlak na odštiepenie kameňa na vyklápacím mostíku v oblasti nad kolesami |
V posledných rokoch sme prispôsobili TMR 34 tak, aby vyhovoval prianiam zákazníka na mnoho úloh. Jedna z našich konkrétnych silných stránok: platíte iba za to, čo skutočne potrebujete!
Sekačky na kukuricu s najvyššou kapacitou
Predný valec poskytuje ďalšiu stabilitu pri prevrátení
Zadné dvere sa otvárajú vysoko nad kužeľom materiálu
Nízkotlakové pneumatiky poskytujú vysokú úroveň schopnosti v teréne
Sklápač TMR 34 TransMaxx je možné prispôsobiť vašim potrebám: