Nakladanie paliet
Prenos zaťaženia oja do ťahača má pozitívny vplyv na stabilitu a trakciu s prívesmi s centrálnou nápravou (tandem). Platí to aj v kombinácii so stredovým otočným prívesom. Medzi jeho silné stránky patrí aj dobrá ovládateľnosť pri manévrovaní v samostatnom režime a vysoká stabilita pri vyklápaní.
Nosnosť | |
---|---|
Prípustná celková hmotnosť: | 20 000 - 24 000 kg * |
Prázdna hmotnosť: | približne. 4 200 - 5 300 kg * |
Užitočné zaťaženie: | približne. 15 200 - 19 400 kg * |
Zaťaženie oja: | 2 000 - 4 000 kg * |
Objem nákladu: | 16,5 - 22,8 m³ * |
Rozmery | |
---|---|
Výška plošiny: | približne. 1350 mm (v základnej verzii) |
Rozmery vnútornej nákladovej oblasti: | približne. 5 235 mm D x 2 420 mm V x 1 300 - 1 800 mm H * |
Vonkajšie rozmery nákladového priestoru: | približne. 5 300 mm L x 2 550 mm Š x 1 300 - 1 800 mm H * |
Technické detaily | |
---|---|
Množstvo oleja v naklápacom valci: | približne. 23,4 litra (v základnej verzii) |
* = v závislosti od vybavenia
Základná verzia TKD 302 ponúka solídny základ pre mnoho účelov s atraktívnym pomerom cena / výkon. V základnej verzii sú zahrnuté:
Pneumatiky | 4 x 385/65 R22.5 renovované pneumatiky, schválené pre rýchlosť 80 km / h |
---|---|
Nápravy | Náprava s kuželíkovým ložiskom ADR, zosilnená, zaťaženie nápravy 11,3 ton (60 km / h), šírka rozchodu 2050 mm schválená do 60 km / h bez ABS (technicky 105 km / h), brzda kolesa 406 x 120 mm, 130 mm štvorcový náprava, rázvor náprav 1480 mm |
Odpruženie | 21 tonové dvojvrstvové odpruženie parabolickej pružiny, šírka 100 mm, schválené pre rýchlosť do 105 km / h, ochrana proti preťaženiu na všetkých 4 pružinách, vahadlá medzi prednou a zadnou nápravou |
Ťažné zariadenie | pevná oj s prírubovým okom s prírubou 40 mm DIN11026 naskrutkovaná (vyžadovaná spojka na traktore, DIN 11029), mechanická sedlová súprava s vysokou rýchlosťou |
Rám podvozku | oceľovo zváraná konštrukcia, hlavný nosič bremena vyrobený z torzne odolných profilov štvorcových rúr |
Brzdový systém | dvojprúdový prevádzkový brzdový systém s automatickým riadením brzdnej sily v závislosti od zaťaženia (ALB), 4 x membránový brzdový valec, parkovacia brzda vretena pre zadnú nápravu |
Sklápací systém | 3-cestný sklápač; hydraulický viacpiestový lis s kardanickým zavesením, 1 líniový systém, guľkové ložiská so zadným držiakom, 2 nezameniteľné zaisťovacie čapy, obmedzovač hydraulického zdvihu, bezpečnostné lano |
Vyklápací rám | profilová oceľ vo zváranej konštrukcii, 4 mm oceľová podlahová doska |
Prepážka | pevné vyrobené z kombinovanej multiplexnej dosky 18 mm, prilepené WBP, zelený plastový plášť PPL jednostranný zvonka, v oblasti stien bočnej dosky, použitie VA skrutiek z nehrdzavejúcej ocele, pevné rohové priečky, schody na oje, ergonomický prístupový rebrík s lávkou a ochrannou lištou podľa nemeckých predpisov o prevencii nehôd (UVV), zložený schodík vonku a na vnútornej strane predelu |
Bočné panely | kombinovaná multiplexová doska s plošnými spojmi ako s priedelom zabudovaným do hliníkového profilu (s integrovaným odtokom vody) s robustnými gumovými tesneniami, ktoré je možné vymeniť, 2 steny bočnej dosky bez horizontálneho delenia, pevné stredové stĺpiky s 2 odnímateľnými spojovacími trubicami, delené centrálne odblokovanie, páčka na odistenie dna vpravo a vľavo s napínačom hornej úvrati, optimálne navrhnutá na vybavenie automatického diaľkového odblokovania bočnej steny |
Zadné dvere | základná konštrukcia je rovnaká ako steny bočnice s prívodom 1 zŕn v strede (480 x 290 mm) s ovládaním pákou (ľavá strana) a odnímateľným žľabom, pevné rohové stĺpiky, stredné odistenie dolu, páčka odistenia dolu vľavo strana s napínačom hornej úvrati |
Elektrika | 12-voltový systém podľa smerníc StVZO (nemecký dopravný zákon) so 7-kolíkovým prepojovacím káblom, trojuholníkovým reflektorom a žltými bočnými reflektormi, 3 funkčnými zadnými svetlami (namontovanými na gumu), osvetlením ŠPZ, obrysovými svetlami |
Príslušenstvo | stabilná sklopná ochrana proti podbehnutiu, 2 x kliny s konzolou, zadný plastový blatník, (ak sa má ťahať druhý príves, musí byť vybavený ojom s minimálnou dĺžkou 2 000 mm), parkovacia zásuvka pre všetky spoje na oje, ochranné viečka na skrutkových spojoch, podpery pokoja pre preklápací mostík na zníženie hluku počas jazdy |
Lak | vozidlo otryskané oceľovou drťou a tiež odmastené, odolné proti trieskam, utesnenie oblastí s osobitným rizikom korózie pomocou tesniacej hmoty karosérie, vrchný náter v nemeckej kvalitnej dvojzložkovej lesklej farbe. Nadstavba: zelená Kröger, panely = vonkajšia strana pokrytá „zelenou“ plastovou vrstvou PPL, odolná voči UV žiareniu; Podvozok: Kröger červený |
Korba | |
---|---|
A 0500 | LIGHT verzia, verzia s optimalizáciou hmotnosti Úspora hmotnosti až 150 kg (v závislosti od výbavy) Podlahová doska 3 mm namiesto 4 mm. Pri použití špeciálnych ocelí s vysokou pevnosťou v ťahu nedošlo k strate stability |
A 0600 | Bočné panely s plastovými ľahkými panelmi, hrúbka 20 mm, výška steny bočnej steny 1500 mm (farba biela alebo v kombinácii s L 1200, nevhodné na priame vyplnenie štiepkovačmi), |
A 2100 | Výška steny bočnej dosky 1500 mm namiesto 1300 mm |
A 2610 | Zemiakový sklz „Shock-Stop“ (guma dopravného pásu) v oblasti predného nákladu |
A 2650 | 5 x upevňovacích očiek zapustených do podlahy tela na oboch stranách |
A 2700 | Pohyblivý hliníkový schodík pripevnený k priedelu |
A 2800 | Výhľadové okno s ochrannou mriežkou v priedeli |
A 2910 | Nepretržité spodné odisťovacie hriadele na pravej a ľavej strane s 2 x napínačom hornej úvrati v priedele |
A 2930 | Činnosť systému na odistenie dna stien zadnej bočnice na pravej a ľavej strane pomocou samostatných napínačov horných úvratí v priedelovej časti (potom celkom 4 položky) |
A 3000 | Predĺženie bočného vyklápacieho mostíka vysoké 200 mm, je možné namontovať na obidve strany |
A 3100 | Predĺženie bočného vyklápacieho mostíka vysoké 200 mm, namontované na oboch stranách |
A 3150 | Bočné odist'ovacie háčiky so závitom na oboch stranách |
A 3200 | Odnímateľné predĺženie zadného vyklápacieho mostíka po celej šírke vozidla (W 2480 mm x L 350 mm) |
A 4002 | Diaľkové odomykanie hydraulickej steny bočnej dosky je možné namontovať na obidve strany s pripojením pre 2. vozidlo |
A 4102 | Diaľkové odomykanie hydraulickej steny bočnej dosky je možné namontovať na obidve strany s pripojením pre 2. vozidlo |
A 4150 | Konzoly pre systém diaľkového odistenia stien hydraulickej bočnej steny na oboch stranách, bez hydraulických vedení a pečiatky |
A 4312 | „SMART LOCK“ centrálne uzamykanie steny bočnej bočnej dosky na jednej strane pre automatické otváranie a zatváranie stien bočnej dosky (vrátane uzáverov v polovičnej výške) s pripojením pre 2. vozidlo (vyžaduje sa dvojčinná riadiaca jednotka, nie v spojení s A 3000) , A 8000, A 9050, A 9300 alebo A 9500) |
A 5700 | Dodatočná posuvná brána so sklzom v batožinovom priestore (celkom 2 položky vpravo + vľavo) |
A 5710 | 2 x ďalšie posuvné brány so sklzom v batožinovom priestore (celkom 3 položky) |
A 6000 | Zasúvací trojuholník vpredu a vzadu (300 mm) + stredný trojuholník so sklopným oblúkom |
A 7000 | Žltá plachta s hliníkovou valčekovou doskou, ručnou kľukou a odnímateľnou zarážkou na boku |
A 7100 | Žltá plachta (vystužený materiál) s hliníkovou valčekovou doskou, ručnou kľukou a odnímateľnými zarážkami na boku (na boku je možné pripevniť pomocou 2 x račne) |
A 7200 | Žltá plachta, ovládateľná z obidvoch strán pomocou hliníkových rúr, ručnou kľukou a zarážkami na oboch stranách, ktoré je možné premiestniť (na boku je možné pripevniť pomocou 4 x káblov expandéra) |
A 7300 | Žltá plachta (vystužený materiál), je možné ovládať z obidvoch strán hliníkovými rúrkami, ručnou kľukou a zarážkami na oboch stranách, ktoré je možné premiestniť (na boku je možné pripevniť pomocou 4 x račne) |
A 8000 | Steny bočných dosiek horizontálne delené gumovým tesniacim systémom, iba na jednej strane vľavo alebo vpravo |
A 8100 | Steny bočných dosiek horizontálne delené gumovým tesniacim systémom, rozdelené na oboch stranách vľavo alebo vpravo |
A 8200 | Zadné dvere priečne delené gumovým tesniacim systémom |
A 8400 | Stredový príspevok rozdelený (na jednu stranu) |
A 8450 | Stredový stĺpik rozdelený na oboch stranách, vpravo aj vľavo |
A 9050 | Stredový stĺp je možné zložiť a úplne zložiť, iba na jednej strane doľava alebo doprava |
A 9200 | Zadné dvere ako portál sa dajú otočne otvoriť o 270 ° |
A 9300 | Steny bočných dosiek tiež ako portál sa dajú otočiť smerom von z vonkajšej strany, vrátane nastaviteľných excentrických skrutiek na každú stranu. |
A 9500 | Nepretržitý zosilnený otočný bočný panel na jednej strane bez stredového stĺpika |
Podvozok | |
F 1000 | Automatické pripojenie prívesu vrátane ľahkých, pneumatických a hydraulických spojení pre 2. príves |
F 1802 | Plastové blatníky prednej nápravy |
F 3222 | Zosilnená výškovo nastaviteľná gumená oja s ojom, dimenzovaná pre zaťaženie oja 4 tony (povinné od zaťaženia oja 4 tony), verzia ako centrálna rúra |
F 3282 | Hydraulická podperná noha namiesto mechanického podvozku |
F 3322 | Hlava oja SCHERÜLLER s paralelnou stopkou Typ K80 do zaťaženia oja do 4 ton |
F 3342 | Oko oja SCHARMÜLLER typ D s priemerom 40 mm do zaťaženia oja 2,5 tony, DIN 11026 |
F 4680 | Brzdový systém so spojkami Duomatik |
F 5102 | Obrysové svetlá (LED) |
F 5140 | Obrysový film, žltý na bočnej a zadnej časti vozidla (povinné pre homologizáciu> 60 km / h) |
F 5160 | Osvetlenie pozícií a ŠPZ ako verzia LED |
F 5180 | 3 funkčné zadné svetlá, uhlové, LED verzie, vč. kontrola poruchy indikátora |
F 5262 | Ochranné mriežky pre zadné svetlá, skrutková verzia |
F 5290 | Označenie hydraulickej hadice „Kennfixx“ (cena za hydraulické potrubie) |
F 5302 | Ovládanie druhého sklápacieho mechanizmu prípojného vozidla so samostatným hydraulickým pripojením a uzatváracím ventilom |
F 5312 | 3/2-smerový ventil pre sklápaciu hydrauliku (namiesto štandardného uzatváracieho ventilu) |
F 5402 | Samostatná čiara oleja na zadnej strane (priemer 15 mm) |
F 5422 | Montáž predného závitovkového dopravníka (bez skrutky iba v kombinácii s F 5402) |
F 6262 | Parabolicky zavesená riadená jednotka s vlečnými ramenami a dynamickou nápravou (24 ton) |
F 6322 | Nápravy s hmotnosťou 12 ton (105 km / h), zosilnené, rozchod 2050 mm, bez ABS a automatického nastavovača vôle, brzda kolesa 420 x 180 mm, štvorcová náprava 150 mm |
F 6450 | Nápravy s hmotnosťou 9 ton (105 km / h), rozchod 2040 mm, bez ABS a automatickým prestavovačom, brzda kolesa 420 x 180 mm (schválená len pre pneumatiky 445 / 65R22.5) |
F 6722 | 9 ton automatická náprava ADR (max. 60 km / h), rozchod 2050 mm, brzda kolesa 406 x 120 mm, 130 mm štvorcová náprava |
F 6732 | Náprava s núteným riadením 9 ton ADR (max. 60 km / h), rozchod 2050 mm, brzda kolesa 406 x 120 mm, 130 mm štvorcová náprava |
F 6772 | 11 ton samonastaviteľná náprava ADR (max. 60 km / h), bez ABS + automatický regulátor vôle, rozchod 2050 mm, brzda kolesa 420 x 180 mm, štvorcová náprava 150 mm (možné len v kombinácii s F6322) |
Kolesá | |
R 2000 | Pneumatiky, „nové“ výrobca 385/65R22,5 (105 km / h) PIRELLI Triathlon (štítok EÚ pre pneumatiky B, A, 70) |
R 2100 | Pneumatiky, renovované v továrni 425 / 65R22.5 (80 km / h) (výška móla cca + 50 mm) |
R 2200 | Pneumatiky, „nové“ výrobca 425 / 65R22.5 (105 km / h) Continental (výška lávky cca + 50 mm) |
R 2400 | Pneumatiky, „nové“ výrobca 445 / 65R22,5 (105 km / h) Continental (výška lávky cca + 60 mm) |
R 2460 | Pneumatiky, „nové“ 560 / 60R22,5 BKT FLOTATION RADIAL, profily FL 693 M, (70 km / h) (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 4 010 kg) (výška lávky cca + 220 mm), ráfiky s potlačou hĺbky ID + 30 mm |
R 2590 | Pneumatiky „nové“ 560 / 60R22,5 NOKIAN Country King (65 km / h) 161D so zosilnenými ráfikmi 20,00 (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 000 kg) (výška lávky cca + 220 mm) |
Lak | |
L 1000 | Špeciálny lak, podvozok podľa odtieňa RAL |
L 1100 | Špeciálny lak, ráfiky podľa odtieňa RAL |
L 1200 | Špeciálne laky, nadstavby a bočné steny podľa odtieňa RAL |
L 1500 | Ochranný povlak na odštiepenie kameňa na vyklápacím mostíku v oblasti nad kolesami |
Nakladanie paliet
Zber obilnín - TKD302 + HKD302 v kombinácii