Použitie sklápača
Náš sortiment Tridem vám umožňuje nakladať objemy do 50 m³ s maximálnou povolenou celkovou hmotnosťou 34 ton. Popri štandardnom odpružení parabolickými pružinami sú k dispozícii hydraulické a pneumatické systémy odpruženia. V základnej verzii sú obe predné nápravy pevné a tretia náprava je samonastaviteľná. Z pohľadu výrobcu odporúčame nútený systém riadenia pre prvú a tretiu nápravu.
Nosnosť | |
---|---|
Prípustná celková hmotnosť: | 31 000 - 34 000 kg * |
Prázdna hmotnosť: | približne. 8 100 - 11 800 kg * |
Užitočné zaťaženie: | približne. 20 900 - 24 800 kg * |
Zaťaženie oja: | 4 000 kg pod 40 km / h (2 000 kg nad 40 km / h) |
Objem nákladu: | približne. 27,0 - 50,0 m³ * |
Rozmery | |
---|---|
Rozmery vnútornej nákladovej oblasti: | približne. 8 000 mm L x 2 260 mm V x 1 480 - 2 450 mm H |
Vonkajšie rozmery nákladového priestoru: | približne. 8,180 mm L x 2 550 mm Š x 1 480 - 2 450 mm H |
Technické detaily | |
---|---|
Množstvo oleja v naklápacom valci: | približne. 48,8 l (v základnej verzii) |
* = v závislosti od vybavenia
Základná verzia MUK 402 ponúka solídny základ pre mnoho účelov s atraktívnym pomerom cena / výkon. V základnej verzii sú zahrnuté:
Pneumatiky | 6 x 425/65 R22.5 renovované pneumatiky, schválené pre rýchlosť 80 km / h |
---|---|
Nápravy | Nápravy ADR 3 x 12 ton (60 km / h), šírka rozchodu 2 150 mm (technická 105 km / h), brzda kolesa 420 x 180 mm, štvorcová náprava 150 mm |
Odpruženie | 36 ton parabolicky zavesená riadená jednotka s dynamickým vyrovnaním bŕzd, rázvor náprav 1 500 mm |
Riadenie | 3. náprava v podobe samonastaviteľnej nápravy, hydraulický zámok |
Ťažné zariadenie | pevné ťažné zariadenie so Scharmüllerovou guľovou hlavou s ojom typu K80, zaťaženie oja 4 tony do 40 km / h (2 tony pri rýchlosti viac ako 40 km / h), mechanické sedlové podvozky s vysokou rýchlosťou |
Rám podvozku | oceľovo zváraná konštrukcia, hlavný nosič bremena vyrobený z torzne odolných profilov štvorcových rúr |
Brzdový systém | dvojprúdový prevádzkový brzdový systém s automatickým riadením brzdnej sily v závislosti od zaťaženia (ALB), 6 x membránový brzdový valec, parkovacia brzda vretena pôsobiaca na 2 nápravy |
Sklápací systém | sklápací systém dozadu, hydraulický viacpiestový valec, 1 riadkový systém, hydraulický obmedzovač zdvihu, bezpečnostné lano |
Korba | kónický sklápací žľab dozadu (voliteľne aj ako dvoj alebo trojstranný sklápač - pozri A 1505/1605), žľab s bočnými panelmi v šikmom tvare, pevný horný rám vyrobený zo štvorcového profilu, odnímateľný hliníkový rebrík na prednej stene, hrúbka podlahovej dosky 4 mm, bočné steny s hrúbkou 3 mm, hydraulické otváranie dverí s bezpečnostným zámkom a displejom pre vodiča, otvor na zrno uprostred v zadnej stene s odnímateľným sklzom |
Elektrika | 12-voltový systém podľa smerníc StVZO (nemecký dopravný zákon) so 7-kolíkovým prepojovacím káblom, trojuholníkovým reflektorom a žltými bočnými reflektormi, 3 komorovými žiarovkami (namontovanými na gumu), osvetlením ŠPZ, obrysovými svetlami |
Príslušenstvo | stabilná sklopná ochrana proti podbehnutiu vyrobená z guľatého profilu, 2 x kliny s konzolou, plastový blatník na zadnej náprave, hadicová skriňa pre všetky prívodné vedenia na oji, ochranné viečka pre skrutkové spoje, odhlučňovacie podpery pre naklápací žľab na zníženie hluku počas jazdy |
Lak | vozidlo otryskané oceľovou drťou a tiež odmastené, odolné proti trieskam, ochrana oblastí s vysokým rizikom korózie pomocou ochrannej hmoty karosérie, vrchný náter v kvalitnej nemeckej dvojzložkovej lesklej farbe. Korba: Kröger zelená; Podvozok: Kröger červený |
Aby ste MUK 402 čo najlepšie pripravili na špeciálne úlohy, ponúkame širokú škálu možností:
Korba | |
---|---|
A 1025 | Výška žľabu cca. 1730 mm namiesto 1480 mm |
A 1045 | Výška žľabu cca. 1950 mm namiesto 1480 mm (sledujte celkovú výšku vozidla, dodávku bez pneumatík) |
A 1075 | Výška žľabu cca. 2200 mm namiesto 1480 mm (pozorovať celkovú výšku vozidla, dodávku bez pneumatík, iba v spojení s hydraulickým odpružením) |
A 1255 | Dĺžka žľabu 9000 mm namiesto 8000 mm (možné iba v kombinácii so zariadením F 0155) |
A 1505 | Obojstranný vyklápací mechanizmus s otočnými bočnicami, výška 600 mm + stredný stĺpik a gumené tesnenie (výška plošiny cca + 100 mm) |
A 1805 | Predĺženia bočných stien (oceľ) 500 mm, je možné ich doklopiť a odobrať, s predným oknom (bez tesnosti na obilie) |
A 1835 | Predĺženia bočných stien (oceľ) 800 mm, je možné ich doklopiť dokopy a odobrať, s predným oknom (bez tesnosti na obilie) |
A 2611 | Zemiakový sklz „Shock-Stop“ (guma dopravného pásu) v oblasti predného nákladu |
A 2801 | Výhľadové okno s ochrannou clonou v priedele, rozmery cca. 355 mm široký a 625 mm vysoký |
A 3005 | Predĺženie bočného vyklápacieho mostíka vysoké 200 mm, namontované na jednej strane (iba v kombinácii s A 1505 alebo A 1605) |
A 4005 | Diaľkové odblokovanie hydraulického bočného panela na jednej strane (iba v kombinácii s A 1505 alebo A 1605) |
A 5405 | Horný hydraulicky sklopný bočný panel cca. 600 mm (jednostranná pravá alebo ľavá strana) na zníženie výšky nad hlavou (zemiaky), ovládanie pomocou hydrauliky traktora, mechanické blokovanie (vyžaduje sa dvojčinná riadiaca jednotka) |
A 5711 | 2 x ďalšie posuvné brány so sklzom v batožinovom priestore (celkom 3 položky) |
A 6005 | Zasúvací trojuholník vpredu a vzadu (300 mm) + 2 x stredný trojuholník so sklopným strešným oblúkom |
A 6501 | Plošina s ochrannou lištou na prepážke (podľa nemeckých predpisov o prevencii nehôd - UVV) |
A 7105 | Žltá plachta (zosilnený materiál) s hliníkovou rúrkou, ručnou kľukou a odnímateľnými zarážkami na boku (je možné upevniť pomocou 2 x račne) (iba v kombinácii s A 6005 + A 6501 / je možné použiť iba bez predĺženia) |
A 7505 | 2-krídlový hydraulický kryt nákladného priestoru poháňaný olejovými motormi, pokrytý sieťou (napr. Pre hnoj / siláž / dvojčinnú riadiacu jednotku a 3-kolíkovú 12-V zásuvku je potrebné / nie je kompatibilné s predĺžením) |
Podvozok | |
F 0155 | Vlastný prívod oleja s pohonom kĺbového hriadeľa, 130-litrové hydraulické čerpadlo s 1 000 otáčkami, 120-litrová hydraulická nádrž, kĺbový hriadeľ, bezdrôtové diaľkové ovládanie z traktora |
F 0551 | 6/2 smerový ventil pre 2 dvojčinné funkcie; spínací bod na dvojčinnej riadiacej jednotke |
F 1305 | Ťažné zariadenie vzadu |
F 1805 | Plastový blatník, predná náprava (potrebné pre paket výstražných panelov) |
F 3225 | Vystužená výškovo nastaviteľná gumená ťažná tyč, dimenzovaná pre 4 tony zaťaženia (povinné od 4 tony), verzia ako centrálna rúra |
F 3255 | Hydraulicky zavesené ťažné zariadenie namiesto pevného ťažného zariadenia (vyžaduje sa dvojčinná riadiaca jednotka) |
F 3295 | Zdvojený hydraulický zdvihák namiesto mechanického podvozku (potrebný pre nútené riadenie) |
F 4685 | Brzdový systém so spojkami Duomatik |
F 5105 | Obrysové svetlá (LED) |
F 5145 | Obrysový film, žltý na bočnej a zadnej časti vozidla (povinné pre homologizáciu> 60 km / h) |
F 5165 | Osvetlenie pozícií a ŠPZ v prevedení LED |
F 5175 | Balík výstražných značiek pre veľké náklady (vyžaduje sa od šírky 2750 mm, iba v spojení s F 1805) |
F 5195 | 3-dielne zadné svetlá, okrúhle, LED prevedenie |
F 5215 | 2 x spätné svetlá LED na zadnej časti vozidla (vyžaduje sa 12-voltová 3-kolíková zásuvka) |
F 5225 | Samostatný pracovný svetlomet LED na prednej stene pre lepšie osvetlenie oblasti nákladu (vyžaduje sa 12 V, vyžaduje sa 3-kolíková zásuvka) |
F 5265 | Ochranné mriežky pre zadné svetlá, skrutkové prevedenie (nie je povolené na nemeckých verejných komunikáciách) |
F 5275 | samostatná spínacia skrinka s 2 x prepínačmi (zapnuté + vypnuté) na ovládanie dvoch elektrických funkcií, napájanie pomocou 3-kolíkovej zásuvky 12 voltov) |
F 5291 | Označenie hydraulickej hadice „Kennfixx“ (cena za hydraulické potrubie) |
F 5405 | Samostatná čiara oleja na zadnej strane (priemer 15 mm) |
F 5425 | Montáž predného závitovkového dopravníka (bez skrutky iba v kombinácii s F 5405) |
F 5485 | Rýchle spustenie na vyklápanie hydrauliky pomocou 2 hadicového systému (vyžaduje sa dvojčinná riadiaca jednotka) |
F 6015 | Rázvor náprav> 1800 mm pre celkovú hmotnosť 34 ton (iba v kombinácii s núteným riadením) |
F 6215 | Jednotka nápravy BPW Tridem 3 x 11 ton (max. 60 km / h), hydraulicky odpružená, vrátane núteného riadenia pre 1. a 3. nápravu; 2 150 mm rozchod, brzda kolesa 410 x 180 mm, štvorcová trubica 150 mm; (iba v kombinácii so zariadením F 3295 a F 8015, brzdový valec namontovaný hore) |
F 6615 | Nápravová jednotka ADR Tridem 3 x 11 ton (max. 60 km / h), parabolicky odpružená, vrátane núteného riadenia pre 1. a 3. nápravu, rozchod 2 150 mm, brzda kolesa 420 x 180 mm, 150 mm štvorcová trubica; (iba v kombinácii so zariadením F 3295, brzdový valec namontovaný dole) |
F 6735 | 1. náprava navrhnutá ako samonastaviteľná náprava, značka ADR |
F 6765 | Nápravová jednotka ADR Tridem 3 x 11 ton (max. 60 km / h), parabolicky odpružená vrátane núteného riadenia pre 1. a 3. nápravu, rozchod 2150 mm, brzda kolesa 410 x 180 mm, štvorcová trubica 150 mm; (iba v kombinácii so zariadením F 3295, brzdový valec namontovaný dole) |
F 7205 | 1. náprava vykonávaná ako zdvíhacia náprava (možné iba v kombinácii s hydraulickým pružením) |
F 8015 | Elektricky ovládané držanie zadnej nápravy pre hydraulické pruženie odpruženia (zvýšená stabilita) |
F 9025 | Elektronická regulácia zaťaženia so signálnym svetlom na vozidle (možné iba v kombinácii s hydraulickým pružením, 12 voltov, vyžaduje sa 3-kolíková zásuvka) |
F 9305 | Spojovacie tyče, nútené riadenie (2x) s prídavným automatickým ďalekohľadom |
Kolesá | |
R 2405 | Pneumatiky, „nový“ výrobca 445 / 65R22.5 (105 km / h) Continental (výška nástupišťa cca + 50 mm), ráfiky s hĺbkou potlače + 30 mm, tj dráha je užšia |
R 2585 | Pneumatiky „nové“ 560 / 60R22,5 NOKIAN Country King (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 000 kg) |
R 2635 | Pneumatiky, „nové“ 650 / 55R26,5 BKT FLOTATION RADIAL, profil FL 630, (65 km / h) 169D, (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 185 kg) |
R 2645 | Pneumatiky „nové“ 620 / 60R26,5 NOKIAN Country King (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 310 kg) |
R 2765 | Pneumatiky, "nové" BLOTATION RADIAL 600 / 55R26,5 BKT, profil FL 630, (65 km / h) 165D, (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 4525 kg) |
R 2925 | Pneumatiky, „nové“ 710 / 50R26,5 BKT FLOTATION RADIAL, profil FL 630, (65 km / h) 170D, (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5305 kg) |
R 2935 | Pneumatiky „nové“ 710 / 50R26,5 NOKIAN Country King (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 615 kg) |
Lak | |
L 1005 | Špeciálny lak, podvozok podľa odtieňa RAL |
L 1305 | Špeciálny lak, koryto podľa odtieňa RAL |
L 1505 | Ochranný povlak na odštiepenie kameňa pod vyklápacím mostíkom v oblasti nad kolesami |
V posledných rokoch sme prispôsobili prístroj MUK 402 tak, aby vyhovoval prianiam zákazníka na mnoho úloh. Jedna z našich konkrétnych silných stránok: platíte iba za to, čo skutočne potrebujete!
Použitie sklápača
Vykladanie úrody obilnín
Vyklápací príves s dvojkrídlovým systémom pokrývania oblasti nákladu pri zbere zemiakov
V spoločnosti Potatoe Europe sme predstavili náš MUK 402 v akcii
Náš sklápač MUK 402 je možné prispôsobiť vašim potrebám: