Obojstranný vyklápací mechanizmus
Nezničiteľný ťažký pracovník, ktorého môžete úplne nakonfigurovať, aby vyhovoval vašim prevádzkovým požiadavkám. V krátkom a kompaktnejšom prevedení vhodný aj na ťahanie v kombinácii s druhým prívesom alebo v dlhšom prevedení pre samostatné použitie ako veľkoobjemové vozidlo. Náš tvar žľabu so zahnutými bočnými stenami umožňuje flexibilné riešenie rozmerov žľabu vo výške, ako aj v dĺžke. Vďaka uhlovému systému môže byť prázdna hmotnosť v porovnaní s rebrovaným systémom značne znížená.
Nosnosť | |
---|---|
Prípustná celková hmotnosť: | 20 000 - 24 000 kg * |
Prázdna hmotnosť: | približne. 5 100 - 8 500 kg * |
Užitočné zaťaženie: | približne. 13 200 - 17 800 kg * |
Zaťaženie oja: | 2 000 - 4 000 kg * |
Objem nákladu: | približne. 17,5 - 41,5 m3 * |
Rozmery | |
---|---|
Rozmery vnútornej nákladovej oblasti: | približne. 5 200 - 7 500 mm D x 2 260 mm Š x 1 480 - 2 450 mm H * |
Vonkajšie rozmery nákladového priestoru: | približne. 5 380 - 7 680 mm L x 2 550 mm Š x 1 480 - 2 450 mm H * |
Technické detaily | |
---|---|
Množstvo oleja v naklápacom valci: | približne. 30,6 l (v základnej verzii) |
* = v závislosti od vybavenia
Základná verzia MUK 303 ponúka solídny základ pre mnoho účelov s atraktívnym pomerom cena / výkon. V základnej verzii sú zahrnuté:
Pneumatiky | 4 x 385 / 65R22.5 renovované pneumatiky, pri rýchlosti 80 km / h |
---|---|
Nápravy | Náprava s kuželíkovým ložiskom ADR, zosilnená, zaťaženie nápravy 11,3 ton (60 km / h), šírka rozchodu 2050 mm schválená do 60 km / h bez ABS (technicky 105 km / h), brzda kolesa 406 x 120 mm, 130 mm štvorcový náprava |
Odpruženie | 21 ton 2-vrstvové parabolické pružinové, šírka 100 mm, homologizované pre rýchlosť 105 km / h, rázvor náprav 1480 mm, ochrana proti preťaženiu všetkých 4 pružín, vahadlá medzi prednou a zadnou nápravou |
Ťažné zariadenie | pevné oje so 40 mm prírubovým ťažným okom DIN 11026 naskrutkované (na traktore je potrebná spojka, DIN 11029), mechanická sedlová súprava s vysokou rýchlosťou |
Rám podvozku | oceľovo zváraná konštrukcia, hlavný nosič bremena vyrobený z torzne odolných profilov štvorcových rúr |
Brzdový systém | dvojprúdový prevádzkový brzdový systém s automatickým riadením brzdnej sily v závislosti od zaťaženia (ALB), 4 x membránový brzdový valec, parkovacia brzda pre zadnú nápravu |
Sklápací systém | sklápací systém dozadu, hydraulický viacpiestový lis, 1 riadkový systém, hydraulický obmedzovač zdvihu, bezpečnostné lano |
Korba | kónický vyklápací žľab dozadu (voliteľne aj ako dvoj alebo trojstranný vyklápací vozík - pozri A1501 alebo A1601), žľab s bočnými bočnicami v tvare uhla (namiesto rámov C), pevný horný rám vyrobený zo štvorcovej rúry, odnímateľný hliníkový rebrík na prednej stene, hrúbka podlahovej dosky 4 mm, bočné steny s hrúbkou 3 mm, otvor batožinového priestoru s gumovým tesnením, bezpečnostný zámok a zrno v strede v zadnej stene s odnímateľným vypúšťacím žľabom |
Elektrika | 12 V systém podľa StVZO (nemecký dopravný zákon) so 7-kolíkovým prepojovacím káblom, trojuholníkovým reflektorom a žltými bočnými reflektormi, tromi jednotkovými žiarovkami (namontovanými na gumu), osvetlením ŠPZ, obrysovými svetlami |
Príslušenstvo | stabilná sklopná ochrana proti podbehnutiu vyrobená z guľatej rúrky, 2 x kliny s konzolou, plastový blatník vzadu, hadicová skriňa pre všetky prívodné vedenia na oji, ochranné viečka pre skrutkové spoje, podpery pre odpočívadlo pre naklápací žľab na zníženie hluku počas jazdná prevádzka |
Lak | vozidlo otryskané oceľovou drťou a tiež odmastené, odolné proti trieskam, utesnenie oblastí, najmä riziko korózie pomocou tesniacej hmoty karosérie, vrchný náter v nemeckej kvalitnej dvojzložkovej lesklej farbe. Vyklápací žľab: Kröger zelený; Podvozok: Kröger červený |
Aby ste MUK 303 čo najlepšie pripravili na špeciálne úlohy, ponúkame širokú škálu možností:
Korba | |
---|---|
A 1021 | Výška žľabu cca. 1730 mm namiesto 1480 mm |
A 1041 | Výška žľabu cca. 1950 mm namiesto 1480 mm (sledujte celkovú výšku vozidla, dodávku bez pneumatík) |
A 1071 | Výška žľabu cca. 2200 mm namiesto 1480 mm (pozorovať celkovú výšku vozidla, dodávku bez pneumatík, iba v spojení s hydraulickým odpružením) |
A 1101 | Dĺžka žľabu cca. 6000 mm namiesto 5200 mm, potreba oleja 32,5 litra (odporúčame zosilnené nápravy a pružiny) |
A 1111 | Dĺžka žľabu cca. 6500 mm namiesto 5200 mm, potreba oleja 34,4 l (odporúčame zosilnené nápravy a pružiny) |
A 1121 | Dĺžka žľabu cca. 7000 mm namiesto 5200 mm, potreba oleja 34,4 l (odporúčame zosilnené nápravy a pružiny) |
A 1131 | Dĺžka žľabu cca. 7500 mm namiesto 5200 mm, potreba oleja 34,4 litra (iba v kombinácii s hydraulickým odpružením) |
A 1501 | Obojstranný vyklápací mechanizmus s bočným výkyvným bočným panelom cca. 600 mm vysoké a gumené tesnenie (výška plošiny cca + 100 mm) |
A 1801 | Predĺženie bočných stien (oceľ) 500 mm, je možné doklopiť a otvoriť, dokážu byť odstránené, s priezorom vpredu (nie je pevne obilnín) |
A 1831 | Predĺženia bočných stien (oceľ) 800 mm, je možné ich doklopiť dokopy a odobrať, s predným oknom (bez tesnosti na obilie) |
A 2611 | Zemiakový sklz „Shock-Stop“ (guma dopravného pásu) v oblasti predného nákladu |
2801 | Výhľadové okno s ochrannou clonou v priedele, rozmery cca. 355 mm široký a 625 mm vysoký |
3001 | Predĺženie bočného vyklápacieho mostíka vysoké 200 mm, namontované na jednej strane (iba v kombinácii s A 1501 alebo A 1601) |
A 5401 | Horný hydraulicky sklopný bočný panel cca. 600 mm (jednostranná pravá alebo ľavá strana) na zníženie výšky nad hlavou (zemiaky), ovládanie hydraulikou traktora, mechanické blokovanie (vyžaduje sa dvojčinná riadiaca jednotka) |
A 5711 | 2 x ďalšie posuvné brány so sklzom v batožinovom priestore (celkom 3 položky) |
A 6001 | Zasúvací trojuholník vpredu a vzadu (300 mm) + stredný trojuholník so sklopným oblúkom |
A 6501 | Plošina s ochrannou lištou na prepážke (podľa nemeckých predpisov o prevencii nehôd - UVV) |
A 7101 | Žltá nepremokavá plachta (vystužený materiál) s hliníkovou valčekovou doskou (je možné ju pripevniť pomocou 2 rázových račien), odnímateľné podpery (iba v kombinácii s A 6001 + A 6501 / je možné použiť iba bez predĺženia) |
A 7501 | 2-krídlový hydraulický kryt nákladného priestoru poháňaný olejovými motormi, pokrytý sieťou (napr. Pre hnoj / siláž / dvojčinnú riadiacu jednotku a 3-kolíkovú 12-V zásuvku je potrebné / nie je kompatibilné s predĺžením) |
Podvozok | |
F 0551 | 6/2 smerový ventil pre 2 dvojčinné funkcie; spínací bod na dvojčinnej riadiacej jednotke |
F 1001 | Automatické pripojenie prívesu vrátane ľahkých, pneumatických a hydraulických spojení pre 2. príves |
F 1301 | Ťažné zariadenie vzadu |
F 1801 | Plastový blatník, predná náprava (potrebné pre paket výstražných panelov) |
F 3221 | Vystužená výškovo nastaviteľná gumená ťažná tyč, dimenzovaná pre 4 tony zaťaženia (povinné od 4 tony), verzia ako centrálna rúra |
F 3251 | Hydraulicky zavesené ťažné zariadenie namiesto pevného ťažného zariadenia (vyžaduje sa dvojčinná riadiaca jednotka) |
F 3281 | Hydraulický zdvihák namiesto mechanického podvozku (vyžaduje sa dvojčinná riadiaca jednotka) |
F 3291 | Zdvojený hydraulický zdvihák namiesto mechanického podvozku (pre minimálnu dĺžku od 7000 mm) |
F 3321 | SCHARMÜLLER ťažná hlava s okrúhlym hriadeľom typ K80 do zaťaženia oja do 4 ton |
F 3341 | Oko oja SCHARMÜLLER typ D s priemerom 40 mm do zaťaženia oja 2,5 tony, DIN 11026 |
F 4681 | Brzdový systém so spojkami Duomatik |
F 5101 | Obrysové svetlá (LED) |
F 5141 | Obrysový film, žltý na bočnej a zadnej časti vozidla (povinné pre homologizáciu> 60 km / h) |
F 5161 | Osvetlenie pozícií a ŠPZ v prevedení LED |
F 5171 | Balík výstražných značiek pre veľké náklady (vyžaduje sa od šírky 2750 mm, iba v spojení s F 1801) |
F 5191 | 3-dielne zadné svetlá, okrúhle, LED prevedenie |
F 5211 | 2 x spätné svetlá LED na zadnej časti vozidla (vyžaduje sa 12-voltová 3-kolíková zásuvka) |
F 5221 | Samostatný pracovný svetlomet LED na prednej stene pre lepšie osvetlenie oblasti nákladu (vyžaduje sa 12 V, vyžaduje sa 3-kolíková zásuvka) |
F 5261 | Ochranné mriežky pre zadné svetlá, skrutkové prevedenie (nie je povolené na nemeckých verejných komunikáciách) |
F 5271 | samostatná spínacia skrinka s 2 x prepínačmi (zapnuté + vypnuté) na ovládanie dvoch elektrických funkcií, napájanie pomocou 3-kolíkovej zásuvky 12 voltov) |
F 5291 | Označenie hydraulickej hadice „Kennfixx“ (cena za hydraulické potrubie) |
F 5401 | Samostatná čiara oleja na zadnej strane (priemer 15 mm) |
F 5421 | Montáž predného závitovkového dopravníka (bez skrutky iba v kombinácii s F 5401) |
F 5481 | Rýchle spustenie na vyklápanie hydrauliky pomocou 2 hadicového systému (vyžaduje sa dvojčinná riadiaca jednotka) |
F 6011 | Rázvor náprav> 1800 mm pre celkovú hmotnosť 24 ton (v kombinácii so zosilnenými nápravami a pružinovým odpružením) |
F 6131 | Systém hydraulických pružín vrátane náprav BPW (max. 60 km / h), rozchod 2150 mm; druhá náprava s riadenou nápravou, zaťaženie nápravy 11 ton (pri 60 km / h); brzda kolesa 410 x 180 mm; 150 mm štvorcová náprava (nie je možná žiadna zdvíhacia náprava, iba v kombinácii s F 8011, brzdový valec namontovaný hore) |
F 6211 | Systém hydraulických pružín vrátane náprav BPW (max. 60 km / h), rozchod 2150 mm; nútené riadenie druhej nápravy, zaťaženie nápravy 11 ton (pri 60 km / h); brzda kolesa 410 x 180 mm; 150 mm štvorcová náprava (nie je možná žiadna zdvíhacia náprava, iba v kombinácii s F 8011, brzdový valec namontovaný hore) |
F 6261 | Parabolicky zavesená riadená jednotka s vlečnými ramenami a dynamickou nápravou (24 ton) |
F 6271 | Parabolicky zavesená riadená jednotka s vlečnými ramenami a dynamickou nápravou (32 ton) |
F 6301 | Nápravy 12 ton BPW (max.60 km / h), zosilnené, rozchod 2 150 mm, bez ABS a AGS, brzda kolesa 410 x 180 mm, štvorcová náprava 150 mm (iba v kombinácii s F 6271) |
F 6321 | Nápravy s hmotnosťou 12 ton (maximálne 60 km / h), zosilnené, rozchod 2150 mm, bez ABS a AGS (technická 105 km / h), brzda kolesa 420 x 180 mm, náprava so štvorcovou nápravou 150 mm (len v kombinácii s F 6261 alebo F) 6271) |
F 6721 | 9 ton automatická náprava ADR (max. 60 km / h), rozchod 2050 mm, brzda kolesa 406 x 120 mm, štvorcová náprava 130 mm (iba v kombinácii s F 6261 alebo F 6271) |
F 6741 | 11 ton BPW samoriadená náprava (max. 60 km / h), bez ABS + AGS, rozchod 2 150 mm, brzda kolesa 410 x 180 mm, štvorcová náprava 150 mm (len v kombinácii s F 6271 a F 6301) |
F 6761 | 11 ton náprava s núteným riadením BPW (max. 60 km / h), zosilnená vrátane núteného riadenia, bez ABS + AGS, rozchod 2 150 mm, brzda kolesa 410 x 180 mm, 150 mm štvorcová náprava (len v kombinácii s F 6271 a F 6301) |
F 6771 | Samonastaviteľná náprava s hmotnosťou 11 ton (max. 60 km / h), bez ABS + AGS, rozchod 2 150 mm, brzda kolesa 420 x 180 mm, štvorcová náprava 150 mm (len v kombinácii s F 6261 alebo F 6271 a F 6321) |
F 6781 | 11 ton náprava s núteným riadením ADR (max. 60 km / h), zosilnená vrátane núteného riadenia, bez ABS + AGS, rozchod 2 150 mm, brzda kolesa 410 x 180 mm, štvorcová náprava 150 mm (iba v kombinácii s F 6261 alebo F 6271 a F 6321) |
F 7201 | 1. náprava vykonávaná ako zdvíhacia náprava (možné iba v kombinácii s hydraulickým pružením) |
F 8001 | Hydraulická podpora zadnej nápravy (vyžaduje sa zvýšená stabilita / dvojčinná riadiaca jednotka) |
F 8011 | Elektricky ovládané držanie zadnej nápravy pre hydraulické pruženie odpruženia (zvýšená stabilita) |
F 9021 | Elektronické riadenie zaťaženia so signalizačnou lampou na vozidle (možné iba v kombinácii s hydraulickým pružením, 12 voltov, vyžaduje sa 3-kolíková zásuvka) |
F 9301 | Tyč, nútené riadenie, s prídavným automatickým ďalekohľadom |
Kolesá | |
R 2581 | Pneumatiky „nové“ 560 / 60R22,5 NOKIAN Country King (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 000 kg) |
R 2631 | Pneumatiky, „nové“ 650 / 55R26,5 BKT FLOTATION RADIAL, profil FL 630, (65 km / h) 169D, (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 185 kg) |
R 2641 | Pneumatiky „nové“ 620 / 60R26,5 NOKIAN Country King (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 310 kg) |
R 2761 | Pneumatiky, "nové" BLOTATION RADIAL 600 / 55R26,5 BKT, profil FL 630, (65 km / h) 165D, (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 4525 kg) |
R 2921 | Pneumatiky, „nové“ 710 / 50R26,5 BKT FLOTATION RADIAL, profil FL 630, (65 km / h) 170D, (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5305 kg) |
R 2931 | Pneumatiky „nové“ 710 / 50R26,5 NOKIAN Country King (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 615 kg) |
Lak | |
L 1001 | Špeciálny lak, podvozok podľa odtieňa RAL |
L 1301 | Špeciálny lak, koryto podľa odtieňa RAL |
L 1501 | Ochranný povlak na odštiepenie kameňa na vyklápacím mostíku v oblasti nad kolesami |
V posledných rokoch sme prispôsobili prístroj MUK 303 tak, aby vyhovoval prianiam zákazníka na mnoho úloh. Jedna z našich konkrétnych silných stránok: platíte iba za to, čo skutočne potrebujete!
Obojstranný vyklápací mechanizmus
Hydraulická preťažovacia bočnica
Sklápací príves s dvojkrídlovým hydraulickým krytom nákladového priestoru
Vykladanie zemiakov do pádového sila
Náš sklápač MUK 303 je možné prispôsobiť vašim potrebám: