Úroda zemiakov
Ťažný príves s hmotnosťou 18 ton sa v poľnohospodárstve etabloval ako najhospodárnejšia a najpružnejšia dopravná kombinácia. Keď sa ťažobné stroje stávajú čoraz silnejšími, sú potrebné stále väčšie prepravné kapacity. Zároveň musí byť zaručená vysoká prepravná rýchlosť a ťahač aj príves musia spĺňať rovnaké normy. Tento trend sme včas rozpoznali a špecializovali sa na rýchlo bežiace systémy ako jeden z prvých poskytovateľov v odbore. Po pripojení má poľnohospodársky traktor obzvlášť stabilné jazdné vlastnosti, ktoré vodičovi poskytujú veľkú mieru bezpečnosti a dôvery. Vďaka svojmu konkurenčnému užitočnému zaťaženiu ponúka 18-tonový trojstranný sklápač aj vysokú úroveň hospodárnosti.
Nosnosť | |
---|---|
Prípustná celková hmotnosť: | 18000 kg |
Prázdna hmotnosť: | približne. 3 900 - 4 600 kg * |
Užitočné zaťaženie: | približne. 13 400 - 14 100 kg * |
Objem nákladu: | približne. 16,5 - 22,8 m³ * |
Rozmery | |
---|---|
Výška plošiny: | približne. 1330 mm (v základnej verzii) |
Rozmery vnútornej nákladovej oblasti: | približne. 5 235 mm D x 2 420 mm V x 1 300 - 1 800 mm H * |
Vonkajšie rozmery nákladového priestoru: | približne. 5 300 mm L x 2 550 mm Š x 1 300 - 1 800 mm H * |
Technické detaily | |
---|---|
Množstvo oleja v naklápacom valci: | približne. 19,9 litra (v základnej verzii) |
* = v závislosti od vybavenia
Základná verzia HKD 302 ponúka solídny základ pre mnoho účelov s atraktívnym pomerom cena / výkon. V základnej verzii sú zahrnuté::
Pneumatiky | pneumatiky 4x 385/65 R22.5 |
---|---|
Nápravy | nápravy s kuželíkovými ložiskami ADR, zaťaženie nápravy 11,3 ton (105 km / h), šírka rozchodu 2050 mm, bez ABS do 60 km / h, brzda kolesa 406 x 120 mm, 130 mm štvorcová náprava |
Odpruženie | 18 tonové 2-vrstvové parabolické pružinové pruženie, 100 mm široké, schválené pre ochranu proti preťaženiu až 105 km / h pre zadné parabolické pružinové pruženie |
Riadenie | riadenie točne s otočným stolom s guľôčkovým ložiskom a trojuholníkové oje s typovým testovaním dlhé 1 990 mm, výškovo nastaviteľné a odľahčenie oja |
Rám podvozku | Zváraná oceľová konštrukcia; dvojitý nositeľ T hlavného nákladu |
Brzdový systém | dvojprúdový prevádzkový brzdový systém s automatickým riadením brzdnej sily v závislosti od zaťaženia (ALB), 4 x membránový brzdový valec, parkovacia brzda vretena pre zadnú nápravu |
Sklápací systém | 3-cestný sklápač; hydraulický viacpiestový lis s kardanickým zavesením, 1 líniový systém, guľkové ložiská so zadným držiakom, 2 nezameniteľné zaisťovacie čapy, obmedzovač hydraulického zdvihu, bezpečnostné lano |
Vyklápací rám | profilová oceľ vo zváranej konštrukcii, 4 mm oceľová podlahová doska |
Prepážka | pevné vyrobené z kombinovanej multiplexnej dosky 18 mm, prilepené WBP, zelený plastový plášť PPL jednostranný zvonka, v oblasti stien bočnej dosky, použitie VA skrutiek z nehrdzavejúcej ocele, pevné rohové priečky, schody na oje, ergonomický prístupový rebrík s lávkou a ochrannou lištou podľa nemeckých predpisov o prevencii nehôd (UVV), zložený schodík vonku a na vnútornej strane predelu |
Bočné panely | kombinovaná multiplexná doska s plošnými spojmi ako pri priedele zabudovanej do hliníkového profilu (s integrovaným odtokom vody) s robustnými gumovými tesneniami, ktoré je možné vymeniť, 2 steny bočnej dosky bez horizontálneho delenia, pevné stredové stĺpiky s 2 odnímateľnými spojovacími rúrkami, delené, centrálne odblokovanie spodnej časti , odisťovacia páka spredu a zozadu s napínačom hornej úvrati, optimálne navrhnutá pre vybavenie automatického diaľkového odblokovania bočnej steny |
Zadné dvere | základná konštrukcia je rovnaká ako stena bočnice s prívodom 1 zŕn v strede (480 x 290 mm) s ovládaním pákou (ľavá strana) a odnímateľným vyhadzovacím žľabom, pevnými rohovými stĺpikmi, stredným odistením dna, pákou odistenia dolu vľavo strana s napínačom hornej úvrati |
Elektrika | 12-voltový systém podľa smerníc StVZO (nemecký dopravný zákon) so 7-kolíkovým prepojovacím káblom, trojuholníkovým reflektorom a žltými bočnými reflektormi, 3 funkčnými zadnými svetlami (namontovanými na gumu), osvetlením ŠPZ, obrysovými svetlami |
Príslušenstvo | stabilná ochrana proti podjazdu, konzola ŠPZ, kliny s konzolou, plastový blatník vzadu, parkovacie zásuvky pre všetky spoje na oji, ochranné viečka na skrutkových spojoch, podpery pre odpočívadlo pre sklápací mostík na zníženie hluku počas jazdy |
Lak | vozidlo otryskané oceľovou drťou a tiež odmastené, odolné proti trieskam, utesnenie oblastí, najmä riziko korózie pomocou tesniacej hmoty karosérie, vrchný náter v nemeckej kvalitnej dvojzložkovej lesklej farbe. Zloženie: Kröger zelený, panely = vonku pokrytý „zeleným“ plastovým plášťom PPL, odolný voči UV žiareniu; Podvozok: Kröger červený |
Korba | |
---|---|
A 0500 | LIGHT verzia, verzia s optimalizáciou hmotnosti Úspora hmotnosti až 150 kg (v závislosti od výbavy) Podlahová doska 3 mm namiesto 4 mm. Pri použití špeciálnych ocelí s vysokou pevnosťou v ťahu nedošlo k strate stability |
A 0600 | Bočné panely s plastovými ľahkými panelmi, hrúbka 20 mm, výška steny bočnej dosky 1500 mm (farba biela alebo v kombinácii s L 1200, nevhodné na priame vyplnenie štiepkovačmi), |
A 2100 | Výška steny bočnej dosky 1500 mm namiesto 1300 mm |
A 2610 | Zemiakový sklz „Shock-Stop“ (guma dopravného pásu) v oblasti predného nákladu |
A 2650 | 5 x upevňovacích očiek zapustených do podlahy tela na oboch stranách |
A 2700 | Pohyblivý hliníkový schodík pripevnený k priedelu |
A 2800 | Výhľadové okno s ochrannou mriežkou v priedeli |
A 2910 | Nepretržité spodné odisťovacie hriadele na pravej a ľavej strane s 2 x napínačom hornej úvrati v priedele |
A 2930 | Činnosť systému odistenia dna pre steny zadnej bočnice na pravej a ľavej strane pomocou samostatných napínačov hornej úvrati v priedelovej časti (potom celkom 4 položky) |
A 3000 | Predĺženie bočného vyklápacieho mostíka vysoké 200 mm, je možné namontovať na obidve strany |
A 3100 | Predĺženie bočného vyklápacieho mostíka vysoké 200 mm, namontované na oboch stranách |
A 3150 | Bočné odist'ovacie háčiky so závitom na oboch stranách |
A 3200 | Odnímateľné predĺženie zadného vyklápacieho mostíka po celej šírke vozidla (W 2480 mm x L 350 mm) |
A 4000 | Diaľkové odomykanie hydraulickej steny bočnej dosky je možné namontovať na obidve strany s pripojením pre 2. vozidlo |
A 4100 | Diaľkové odomykanie hydraulickej steny bočnej dosky je možné namontovať na obidve strany s pripojením pre 2. vozidlo |
A 4150 | Konzoly pre systém diaľkového odistenia stien hydraulickej bočnej steny na oboch stranách, bez hydraulických vedení a pečiatky |
A 4310 | „SMART LOCK“ centrálne uzamykanie steny bočnej bočnej dosky na jednej strane pre automatické otváranie a zatváranie stien bočnej dosky (vrátane uzáverov v polovičnej výške) s pripojením pre 2. vozidlo (vyžaduje sa dvojčinná riadiaca jednotka, nie v spojení s A 3000) , A 8000, A 9050, A 9300 alebo A 9500) |
A 5700 | Dodatočná posuvná brána so sklzom v batožinovom priestore (celkom 2 položky vpravo + vľavo) |
A 5710 | 2 x ďalšie posuvné brány so sklzom v batožinovom priestore (celkom 3 položky) |
A 6000 | Zasúvací trojuholník vpredu a vzadu (300 mm) + stredný trojuholník so sklopným oblúkom |
A 7000 | Žltá plachta s hliníkovou valčekovou doskou, ručnou kľukou a odnímateľnou zarážkou na boku |
A 7100 | Žltá plachta (vystužený materiál) s hliníkovou valčekovou doskou, ručnou kľukou a odnímateľnými zarážkami na boku (na boku je možné pripevniť pomocou 2 x račne) |
A 7200 | Žltá plachta, ovládateľná z obidvoch strán pomocou hliníkových rúr, ručnou kľukou a zarážkami na oboch stranách, ktoré je možné premiestniť (na boku je možné pripevniť pomocou 4 x káblov expandéra) |
A 7300 | Žltá plachta (vystužený materiál), je možné ovládať z obidvoch strán hliníkovými rúrkami, ručnou kľukou a zarážkami na oboch stranách, ktoré je možné premiestniť (na boku je možné pripevniť pomocou 4 x račne) |
A 8000 | Steny bočných dosiek horizontálne delené gumovým tesniacim systémom, iba na jednej strane vľavo alebo vpravo |
A 8100 | Steny bočných dosiek horizontálne delené gumovým tesniacim systémom, rozdelené na oboch stranách vľavo alebo vpravo |
A 8200 | Zadné dvere priečne delené gumovým tesniacim systémom |
A 8400 | Stredový príspevok rozdelený (na stranu) |
A 8450 | Stredový stĺpik rozdelený na oboch stranách, vpravo aj vľavo |
A 9050 | Stredový stĺp je možné zložiť a úplne zložiť, iba na jednej strane doľava alebo doprava |
A 9200 | Zadné dvere ako portál sa dajú otočne otvoriť o 270 ° |
A 9300 | Steny bočných dosiek tiež ako portál sa dajú otočiť smerom von z vonkajšej strany, vrátane nastaviteľných excentrických skrutiek na každú stranu. |
A 9500 | Kontinuálny zosilnený otočný bočný panel na jednej strane bez stredového stĺpika |
Podvozok | |
F 1000 | Automatické pripojenie prívesu vrátane ľahkých, pneumatických a hydraulických spojení pre 2. príves |
F 1600 | Ochrana proti podbehnutiu z guľatej rúry s osvetľovacím zariadením premiestneným smerom nahor |
F 1800 | Plastové blatníky prednej nápravy |
F 2850 | Podpora oja pre oje typu Klemmfix |
F 2900 | Plastová skrinka na náradie, rozmery: W 600 x D 500 x H 400 |
F 3000 | Dĺžkovo nastaviteľné oje Y (rozsah nastavenia 1 500 - 2 100 mm) |
F 3050 | Zosilnená oja Y (26 ton), dlhá 1900 mm |
F 3080 | Oje 18 ton 2100 mm dlhé namiesto 1900 mm (potrebné za tandemovým prívesom) |
F 4000 | ABS 24 Volt |
F 4640 | Dodatočný ventil ALB namontovaný na zadnej náprave |
F 4650 | Samostatný uvoľňovací ventil pre prednú nápravu |
F 4680 | Brzdový systém so spojkami Duomatik |
F 5100 | Obrysové svetlá (LED) |
F 5140 | Obrysový film, žltý na bočnej a zadnej časti vozidla (povinné pre homologizáciu> 60 km / h) |
F 5160 | Osvetlenie pozícií a ŠPZ v prevedení LED |
F 5180 | 3 funkčné zadné svetlá, uhlové, LED verzie, vč. kontrola poruchy indikátora |
F 5200 | 5 funkčných zadných svetiel s hmlovým a spätným svetlom (vyžaduje sa 7-kolíkové 24 V pripojenie) |
F 5260 | Ochranné mriežky pre zadné svetlá, skrutková verzia |
F 5290 | Označenie hydraulickej hadice „Kennfixx“ (cena za hydraulické potrubie) |
F 5300 | Ovládanie druhého sklápacieho mechanizmu prípojného vozidla so samostatným hydraulickým pripojením a uzatváracím ventilom |
F 5310 | 3/2-smerový ventil pre sklápaciu hydrauliku (namiesto štandardného uzatváracieho ventilu) |
F 5330 | Dodatočný uzatvárací ventil pre 2. hydraulické pripojenie prívesu na oji |
F 5400 | Samostatná čiara oleja na zadnej strane (priemer 15 mm) |
F 5420 | Montáž predného závitovkového dopravníka (bez skrutky iba v kombinácii s F 5400) |
F 6320 | Nápravy s hmotnosťou 12 ton (105 km / h), zosilnené, rozchod 2050 mm, bez ABS a automatického nastavovača vôle, brzda kolesa 420 x 180 mm, štvorcová náprava 150 mm |
F 6450 | Nápravy s hmotnosťou 9 ton (105 km / h), rozchod 2040 mm, bez ABS a automatickým prestavovačom, brzda kolesa 420 x 180 mm (schválená len pre pneumatiky 445 / 65R22.5) |
F 6550 | Nápravy 9 ton GIGANT (105 km / h), rozchod 2040 mm, ABS, automatická regulácia vôle, brzda kolesa 420 x 180 mm (schválená len pre pneumatiky 445 / 65R22.5) |
Kolesá | |
R 2000 | Pneumatiky, „nové“ výrobca 385/65R22,5 (105 km / h) PIRELLI Triathlon (štítok EÚ pre pneumatiky B, A, 70) |
R 2100 | Pneumatiky, renovované v továrni 425 / 65R22.5 (80 km / h) (výška móla cca + 50 mm) |
R 2200 | Pneumatiky, „nové“ výrobca 425 / 65R22,5 (105 km / h) Continental (výška lávky cca + 50 mm) |
R 2400 | Pneumatiky, „nové“ výrobca 445 / 65R22,5 (105 km / h) Continental (výška lávky cca + 60 mm) |
R 2460 | Pneumatiky, „nové“ 560 / 60R22,5 BKT FLOTATION RADIAL, profily FL 693 M, (70 km / h) (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 4 010 kg) (výška lávky cca + 220 mm), ráfiky s potlačou hĺbky ID + 30 mm |
R 2590 | Pneumatiky „nové“ 560 / 60R22,5 NOKIAN Country King (65 km / h) 161D so zosilnenými ráfikmi 20,00 (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 000 kg) (výška lávky cca + 220 mm) |
Lak | |
L 1000 | Špeciálny lak, podvozok podľa odtieňa RAL |
L 1100 | Špeciálny lak, ráfiky podľa odtieňa RAL |
L 1200 | Špeciálne laky, nadstavby a bočné steny podľa odtieňa RAL |
L 1500 | Ochranný povlak na odštiepenie kameňa pod vyklápacím mostíkom v oblasti nad kolesami |
Vďaka našim všestranným možnostiam vybavenia môžete sklápač nakonfigurovať tak, aby čo najlepšie vyhovoval vašim prevádzkovým požiadavkám. To znamená, že platíte iba za to, čo skutočne potrebujete, a necháte si vozidlo šité na mieru pre vašu prevádzku.
Úroda zemiakov
Dobre vybavené na zber úrody!
Zber obilnín
Zber repky
Zber repky
Ochrana pôdy pomocou nízkotlakových pneumatík
Náš trojcestný sklápač HKD 302 je možné prispôsobiť vašim potrebám: