Naklápanie dozadu
18 tonový trojstranný sklápač s oceľovými bočnicami.
Nosnosť | |
---|---|
Prípustná celková hmotnosť: | 18000 kg |
Prázdna hmotnosť: | približne. 4 220 kg (v základnej verzii) |
Užitočné zaťaženie: | približne. 13780 kg |
Objem nákladu: | približne. 17.5m³ |
Rozmery | |
---|---|
Rozmery vnútornej nákladovej oblasti: | približne. 5 160 mm L x 2 220 mm Š x 800 + 600 mm H |
Pneumatiky | 4 x 385/65R22,5 |
---|---|
Nápravy | Nápravy s kuželíkovými ložiskami ADR, zaťaženie nápravy 11,3 ton (105 km / h), šírka rozchodu 2 050 mm bez ABS do 60 km / h, brzda kolesa 406 x 120 mm, 130 mm štvorcová náprava |
Odpruženie | 18 tonové 2-vrstvové parabolické pružinové pruženie, 100 mm široké, schválené pre ochranu proti preťaženiu až 105 km / h pre zadné parabolické pružinové pruženie |
Riadenie | Riadenie točne s guľôčkovým ráfikom a typovo testovaným ojom Y s dĺžkou 1900 mm, výškovo nastaviteľné a odľahčenie oja |
Rám podvozku | zváraná oceľová konštrukcia; dvojitý nositeľ T hlavného nákladu |
Brzdový systém | dvojprúdový prevádzkový brzdový systém s automatickým riadením brzdnej sily v závislosti od zaťaženia (ALB), 4 x membránový brzdový valec, parkovacia brzda vretena pre zadnú nápravu |
Sklápací systém | 3-cestný sklápač; hydraulický viacpiestový lis s kardanickým zavesením, 1 líniový systém, guľkové ložiská so zadným držiakom, 2 nezameniteľné zaisťovacie čapy, obmedzovač hydraulického zdvihu, bezpečnostné lano, 3/2-smerový ventil |
Vyklápací rám | profilová oceľ vo zváranej konštrukcii, 3 mm oceľová podlaha z vysokopevnej ocele |
Prepážka | pevné z ocele, pevné rohové stĺpiky |
Bočné panely | vyrobené z ocele s deleným centrálnym odblokovaním dna a robustnými gumovými tesneniami, ktoré je možné vymeniť, spojovacie pánty pre horné a dolné bočné panely, pevné stredné stĺpiky |
Zadné dvere | základná konštrukcia je rovnaká ako bočné panely, 1 otvor na zrno v strede s ovládaním pákou, pevné rohové stĺpiky, centrálne odistenie dna, páka odistenia dna s napínačom hornej úvrati |
Zdvihnutý bočný panel | zvýšená oceľová bočnica 600 mm všade okolo |
Elektrika | 12-voltový systém podľa smerníc StVZO (nemecký dopravný zákon) so 7-kolíkovým prepojovacím káblom, trojuholníkovým reflektorom a žltými bočnými reflektormi, 3 jednotkovými svetlami |
Príslušenstvo | stabilná ochrana proti podjazdu, klinové kliny s držiakom, zadné plastové blatníky, parkovacie zásuvky pre všetky spoje na oji, podpery oporných bodov pre sklápací mostík na zníženie hluku počas jazdy |
Lak | vozidlo otryskané oceľovým pieskom a tiež odmastený základný náter odolný voči trieskam, vrchný náter v kvalitnej lesklej farbe. Nadstavba: Kröger green; Podvozok: Kröger červený |
Korba | |
---|---|
A 100S | Výška bočného panelu 1600 mm namiesto 1400 mm (rozdelenie 800 + 800 mm) |
A 130S | Podlahová doska 4 mm namiesto 3 mm |
A 300S | Predĺženie bočného vyklápacieho mostíka vysoké 200 mm, je možné namontovať na obidve strany |
A 315S | Bočné odist'ovacie háčiky so závitom na oboch stranách |
A 600S | Zasúvací trojuholník vpredu a vzadu (300 mm) so sklopným strešným oblúkom |
A 650S | Mólo s ochrannou lištou na prednej stene (podľa nemeckých predpisov o prevencii nehôd - UVV) |
A 700S | Žltá plachta s hliníkovou valčekovou doskou, ručnou kľukou a odnímateľnou zarážkou na boku |
Podvozok | |
F 100S | Automatické pripojenie prívesu vrátane ľahkých, pneumatických a hydraulických spojení pre 2. príves |
F 160S | Ochrana proti podbehnutiu z guľatej rúry s osvetľovacím zariadením premiestneným smerom nahor |
F 180S | Plastové blatníky prednej nápravy |
F 308S | Oje 18 ton 2100 mm dlhé namiesto 1900 mm oje Y (potrebné za tandemovým prívesom) |
F 510S | Obrysové svetlá (LED) |
F 514S | Obrysový film, žltý na bočnej a zadnej časti vozidla (povinné pre homologizáciu> 60 km / h) |
F 530S | Ovládanie druhého sklápacieho mechanizmu prípojného vozidla so samostatným hydraulickým pripojením a uzatváracím ventilom |
F 540S | Samostatná čiara oleja na zadnej strane (priemer 15 mm) |
Kolesá | |
R 2000 | Pneumatiky, „nové“ výrobca 385 / 65R22.5 (105 km / h) Continental Hybrid HT3 (štítok EÚ pre pneumatiky B, B, 73) |
R 2100 | Pneumatiky, renovované vo výrobe 425 / 65R22,5 (80 km / h) (výška plošiny približne + 50 mm) |
R 2200 | Pneumatiky „nové“ výrobca 425 / 65R22.5 (105 km / h) Continental (výška nástupišťa cca + 50 mm) |
R 2400 | Pneumatiky, „nové“ výrobca 445 / 65R22.5 (105 km / h) Continental (výška nástupišťa cca + 50 mm) |
R 2460 | Pneumatiky, „nové“ 560 / 60R22,5 BKT FLOTATION RADIAL, profily FL 693 M, (70 km / h) (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 4 010 kg) (výška nástupišťa približne + 220 mm), ráfiky s potlačou hĺbky ID + 30 mm |
R 2500 | Pneumatiky, „nové“ profil 328 (40 km / h) 550 / 60-22,5 16PR (výška nástupišťa približne + 220 mm) |
R 2580 | Pneumatiky „nové“ 560 / 60R22,5 NOKIAN Country King 161D (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 000 kg) (výška nástupišťa približne + 220 mm) |
R 2600 | Pneumatiky, „nové“ 560 / 60R22,5 BKT FLOTATION RADIAL, profil FL 630, (65 km / h), (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 4 700 kg) (výška nástupišťa približne + 220 mm), ráfiky s hĺbkou potlače + 30 mm |
Lak | |
L 100S | Špeciálny lak, podvozok podľa odtieňa RAL |
L 120S | Špeciálny lak, nadstavba a bočné panely podľa odtieňa RAL |
Naklápanie dozadu
Bočné vyklápanie