14 tonový trojstranný sklápač s oceľovými bočnicami.
Nosnosť | |
---|---|
Prípustná celková hmotnosť: | 14000 kg |
Prázdna hmotnosť: | približne. 3 600 kg (v základnej verzii) |
Užitočné zaťaženie: | približne. 10400 kg |
Objem nákladu: | approx.12.8m³ |
Rozmery | |
---|---|
Rozmery vnútornej nákladovej oblasti: | približne. 4 630 mm L x 2300 mm Š x 600 + 600 mm H |
Pneumatiky | 4 x 385/65R22,5 |
---|---|
Nápravy | Zaťaženie nápravy 7,0 ton (40 km / h), pripojenie s 10 otvormi, šírka rozchodu 1900 mm |
Odpruženie | 14 ton parabolická suspenzia |
Riadenie | Riadenie točne s guľovým ráfikom riadenia a typovo testované oje Y |
Rám podvozku | zváraná oceľová konštrukcia |
Brzdový systém | dvojradový prevádzkový brzdový systém s automatickým riadením brzdnej sily v závislosti od zaťaženia (ALB), membránový brzdový valec, parkovacia brzda vretena pre zadnú nápravu |
Sklápací systém | 3-cestný sklápač; hydraulický viacpiestový lis s kardanickým odpružením, 1 riadkový systém bez pripojenia pre 2. vozidlo, guľkové ložiská so zadnou poistkou, 2 blokovacie kolíky, obmedzovač hydraulického zdvihu |
Vyklápací rám | profilová oceľ vo zváranej konštrukcii, 3 mm oceľová podlaha z vysokopevnej ocele |
Prepážka | pevné z ocele, pevné rohové stĺpiky |
Bočné panely | Vyrobené z ocele s centrálnym odblokovaním dna, spojovacie pánty pre horný a dolný bočný panel |
Zadné dvere | základná konštrukcia je rovnaká ako bočné panely, 1 otvor na zrno v strede s ovládaním pákou, pevné rohové stĺpiky, centrálne odistenie dna, páka odistenia dna s napínačom hornej úvrati |
Zdvihnutý bočný panel | zvýšená oceľová bočnica 600 mm všade okolo |
Elektrika | 12-voltový systém podľa smerníc StVZO (nemecký dopravný zákon) so 7-kolíkovým prepojovacím káblom, trojuholníkovým reflektorom a žltými bočnými reflektormi, 3 jednotkovými svetlami |
Príslušenstvo | stabilná ochrana proti podjazdu, klinové kliny s držiakom, zadné plastové blatníky, parkovacie zásuvky pre všetky spoje na oji, podpery podpery pre sklápací mostík na zníženie hluku počas jazdy |
Lak | vozidlo otryskané oceľovým pieskom a tiež odmastený základný náter odolný voči trieskam, vrchný náter v kvalitnej lesklej farbe. Nadstavba: Kröger green; Podvozok: Kröger červený |
Korba | |
---|---|
A 300S1 | Predĺženie bočného vyklápacieho mostíka vysoké 200 mm, je možné namontovať na obidve strany |
A 600S1 | Zasúvací trojuholník vpredu a vzadu (300 mm) so sklopným strešným oblúkom |
A 650S | Mólo s ochrannou lištou na prednej stene (podľa nemeckých predpisov o prevencii nehôd - UVV) |
A 700S | Žltá plachta s hliníkovou valčekovou doskou, ručnou kľukou a odnímateľnou zarážkou na boku |
Podvozok | |
F 100S | Automatické pripojenie prívesu vrátane ľahkých, pneumatických a hydraulických spojení pre 2. príves |
Lak | |
L 100S | Špeciálny lak, podvozok podľa odtieňa RAL |
L 120S | Špeciálny lak, nadstavba a bočné panely podľa odtieňa RAL |